Gå til innhold

Så lei av å bekymre meg!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bannade mens murring, bekkenet som låst seg, luft eller rare vondter i magen.. og er så bekymra. Har en forestilling at jeg aldri kommer til å få et barn. Jeg har mislyktes mye i livet, og tror aldri noe går bra lengre. Er ikke bare til å ringe legen i hytt og pine heller.. Hører hjertelyd hjemme, så det er jo liv. er bare bekymra uansett..Noen andre som føler det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å bekymre deg over graviditeten ihvertfall. Jeg har vært bekymra fra dag 1, selv om jeg har vært på 2 UL og sett hjertet slå begge gangene. Det har ikke vært så mye annet å bekymre seg over, men nå når hoved UL nærmer seg med stormskritt kjenner jeg at nervøsiteten bygger seg opp. Vi får jo bare trøste oss med at oddsen for at alt går bra i alle fall er med oss:o)

Masse lykke ønsker:o) Det her kommer til å gå strålende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sykt bekymret...Har til nå hatt to styrtblødninger, men har vært på UL og alt ser fint ut. Var hos legen nå på mandagen og så at alt var bra med babyen. Han sa også at brunlig utflod ikke gjorde noe, men om det kom friskt blod måtte jeg kontakte han med en gang. Men da jeg kom hjem fra legen så hadde jeg mye mer brunlig utflod enn jeg noen gang har hatt og har det enda idag.

 

Er så bekymret og vil liksom ikke mase på legen heller da jeg har ringt han to ganger og fått time + at jeg har vært på sykehuset på UL. Syns jeg virker litt hysterisk om jeg maser "for mye".

 

Skal kjøpe en slik sak som man hører hjertelyden hjemme med av en venninne. Får den på fredag eller lørdag og da håper jeg virkelig at nervene roer seg litt iallefall. Er så utrolig slitsomt å gå hele tiden å bekymre seg. Blir fort sint på sambo for ingenting og syns kanskje det går litt ut over lillegutt også. Syns selv jeg ikke er så "med" som jeg burde være i forhold til han...

 

Og det er en hel måned til neste gang jeg skal til legen...Vi får bare krysse alt vi har og håpe at det går bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...