Gå til innhold

er nervøs..


Gjest

Anbefalte innlegg

kan d være tegn til liv når det virker som om babyen noen ganger presser¨på urinblæra og noen ganger ikke?? Er plutselig så utrolig nervøs for spontanabort.............eller at den allerede har ...dere vet..uffuffuffuffuffuff

 

skal til legen for første gang fredag nå, kan hun høre etter hjerteslag?

 

noen som vet som kan berolige meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt på vei er du?

 

Det at presset på utinblære er der og så ikke høres riktig ut for meg.

Om legen hører hjertelyd eller ikke kommer an på hvor langt på vei du er. Mange leger sier at det er vanslkelig før uke 12, andre at de nesten ikke vil sjekke en gang før uke 16. Men vi hører jo om leger som har hørt det så tidlig som uke 10.

Selv var jeg 14 uker på vei og jordmor vhadde ikke tenkt å høre, men jeg ba om det. Da fikk jeg bekjed om ikke å bli engstelig dersom hun ikke hørte noe.

 

Jeg ønkser deg lykke til på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du rakk å svare på hvor langt på vei du vcar mens jeg skrev. 14 uker, da er det mulig du vil høre nope. Be de i alle fall å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 14 uker i morgen, og var på kontroll i går. både jeg og legen regnet med å høre hjertet , men han fant det ikke. han ble litt stressa og sa at vi burde absolutt ha hørt det nå, men fikk bare ny time om 2 uker. regner med at du kan høre hjertet på bebien din. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S. Glad ikke norskelæreren min ser det jeg skriver. Ups - jeg er norsklærer. Råd til meg selv - ta deg bedre tid når du skriver.

 

Litt utenom kanskje, men klarte ikke la være.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 14 uker hørte vi det IKKE, men alt var i orden på meg .og legen sa det var helt normalt

. ikke kult av legen å stresse deg opp synes jeg .. ;=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all respons. jeg skal spørre om å høre hjerteslagene hvertfall, så er vel d eneste å håpe på det beste!... alle har vel kanskje en slik følelse i løpet av de 9mndene...kanskje.

lykke til med alle deres også da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...