Gå til innhold

Problemhud under svangerskapet....?


mammstil2:)

Anbefalte innlegg

Hei igjen...

Er det noen av dere andre som har fått utbrudd med kviser nå mens dere går gravid? Har fått endel i ansiktet og masse vonde kviser på ryggen...holder på og bli gal....

Noen som har råd....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! En kollega av meg skjønte tidlig at jeg var gravid fordi jeg plutselig hadde kviser i ansiktet. Har aldri hatt kviser i ansiktet før, kun på ryggen.. Flasser også mye i ansiktet nå. Kunne tenkt meg noen gode råd jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! Jeg også! De er VONDE!! Små og rare. Har fått på brystet, skulder og et par på rygg. Samt rundt nesa. Ikke så veeeldig mange men mange nok. Aldri vært plaget med kviser før så det er uvant i en alder av 30.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skikkelig kviseutbrudd i begynnelsen av svangerskapet. Drikk masse vann, rens huden med MILDE produkter (f.eks Cosmica fra apoteket). Jeg brukte tea-tree(?) stick fra Body Shop på kvisene og den er virkelig å anbefale.

I tillegg gikk jeg på et parfymeri og ba om hjelp til å sminke bort kvisene.. Er alltid deilig å se litt fresh ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unn deg en tur til hudpleier innimellom. Herlig når man er gravid å bli stelt med, samtidig som man får annbefalt de riktige produktene. Jeg gjør det annehver mnd. 350 kr pr behandling. Samme med føttene. Ingenting er som å bli skikkelig dullet med :-) Det fortjener vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke noen råd skulle gjerne hatt noen. ja jeg har det problemet. og jeg har aldri hatt noe serlig med kviser før, nå er jeg full av kviser og utslett. spesielt kinn og haken, og overarmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...