Gå til innhold

Flere som røyter ekstremt mye om dagen??


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Jeg mister så mye hår......... vet det er vanlig, men nå begynner jeg å bli litt bekymret......

 

Noen som har gode tips mot dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mista en del i strten jeg og,,, men det ga seg rundt uke 14 eller noe tror jeg.. så tror jeg det er helt vanlig å miste en del igjen mot slutten av svangerskapet..

Har hørt noe om at i midten av svangeskapet er det mange som får fyldigere hår også, fordi kroppen holder på alle reserver på et vis.. men når kroppen slutter å produsere gravid hormonene så faller det av en del igjen ( men ofte er det bare like mye som vanligvis ville falt av litt hver da.. men da har jo kroppen spart litt .. og da kommer en liten "bolk "på en måte..

Vet ikke om det stemmer, men ja, det er nok helt normalt ja;=)

 

noen mister jo masse hår og noen får mer .. ratr det der.. det er jo hormoner .. det er jo sånn med menn også.. de og mister jo hår pga hormoner.. og vi produserer vel noe i likhet med det de har tror jeg ..

 

Litt sånn mannete er vi nå altså..

 

hmm dette ble rart... trengte å skrive litt jeg nå.. hvilken uke er du i da?

 

Skjønte du hva jeg mente?

 

;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, jeg er 13 + 0, eller i min 14. uke. Har i utgangspunket langt tykt hår så det er kanskje derfor jeg merker det så ekstremt godt også...

 

skjønte og skjønte. Mister litt - kan få mye - og mister igjen?!?!?!? :-))))

 

Så lenge ting blir normalt etterhvert er det vel greit! Tror vel ikke det blir bare flekker heller........

 

Jeg har begynt å få kviser også... på overkroppen og rundt nesa... har aldri vært plaget av det tidligere. Kun 1 eller 2 menskviser. Nå har jeg fått små skikkelig vonde!! Føler meg som en tennåring i en alder av 30.... Mye som skjer....... Det er kanskje nesten værre enn å være tennåring dette her..... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg tror nok det er værre.. he he .. er selv 29 og lever jo liksom puberteten tilbake igjen på et vis.. ha ha

usikkerhet,"forelska"-- ja og mye mye mer.. humør svingninger .. you name it;=)

 

menet at jer har lest at mange mister hår i starten , så stopper det helt opp, så mister man igjen ..

Men at det blir normalt igjen.. ja det skal det bli.. ha ha hørte med ei venninne som er frisør og hun også mente at det spm hadde hun fått MANGE ganger i salongen .. ;=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra!! Vil gjerne ha håret mitt!! :-)

 

Humørsvingninger ja......... Bortsett fra at nå er det ikke mamma og pappa det går utover! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...