Gå til innhold

Sparking!!!


buggi med 2 jenter

Anbefalte innlegg

Hvor mye liv kjente dere når dere var 20 uker på vei? Jeg føler jeg kjenner så lite liv og er litt nervøs person av meg... Får litt leamus følelse av og til, men ikke direkte sparking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei:)

Har det litt på samme viset,..."leamus" var en god beskrivelse:) Er 20 uker og 3 dager på vei,.. Kjenner mer liv når jeg ligger på rygg i senga før jeg sovner:)...og når jeg sitter litt foroverbøyd:)...vi kjenner nok mer etterhvert som dagene går og den lille blir sterkere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla;)

Leamus er glimrende beskrivelse ja.. jeg er 22 uker.. i uke 18-20 var det leamus på meg og.. nå kan det virkelig komme skikkelige dunk her .. skvetter litt.. men mest leamus .. bare mye oftere og mer ;=)

så det kommer nok skal du kjenne.. slapp helt av ;=)

vi kan jo kalle det leababy.. hi hi ,=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19+2 idag, og kjenner som deg litt av og til. Har kjent det skikkelig 2 ganger, første gang for 14 dager siden og andre gang for en uke siden. Og så har jeg leamus/boblefølelse ellers.. Kjenner det kanskje 5 ganger om dagen (veldig svakt), men det har også vært dager hvor jeg ikke har kjent noe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til uke 20 kjentes det ut som luftbobler og noen som kilte meg innvendig. Når jeg la meg om kvelden og prøvde å få kontakt med magen så kom det et hump nå og da. Nå er jeg i uke 23 og nå kommer det rett som det er og jeg kan kjenne det mye kraftigere. Ser også at magen beveger seg av og til. En dag denne uken så var det aktivitet hele dagen igjenom selv om jeg var i bevegelse. Skikkelig artig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har morkaken på fremsiden så det tar av for endel beveglese så jeg ikke kjenner det så godt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...