Gå til innhold

Mensvondt


Mynona

Anbefalte innlegg

Lå nettopp omtrent å vrei meg på sofaen her for jeg hadde så mensvondt. Er det vanlig? Tegn på at babyen vokser, kanskje, eller er det sånn kynnere kjennes ut? Må si jeg gleder meg til rier når dette var så vondt....Er 22 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt mens murring i flere dager nå. Vært litt bekymret, men flere her inne som sier det er normalt. Sikkert fordi livmoren strekker seg. Men kan nok være kynnere også. Veldig plagsomt. Er også i uke 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos jordmor i dag, der tok jeg opp dette med mensmurring (er i uke 24), hun ssa det er helt normalt og kan være det at livmoren utvider seg og i tillegg kynnere.Vi må huske på at barnet vokser MYE mellom 20 og 30-uke.

Viss man derimot får disse smertene på slutten av svangerskapet kan det bety at fødselen nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt mensvondt:) Er i uke 20+3:)...men det sies at det er sån som kommer...så vi får lite på det:) Har også plutselig vondt når jeg går for fort...da må jeg stoppe og bøye meg litt fremover... Det er mye man må gjennomgå:)...ikke nok at man går gravid i ni måneder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...