Gå til innhold

Er det normalt å plutselig bli så trøtt så langt ut i svangerskapet?


Konemelone

Anbefalte innlegg

Føler jeg kunne sovet hele døgnet jeg. Går bare rundt som en zombie her. Nå skal det sies at jeg er fryktelig plaget av allergi og at det sikkert slår meg ut litt, men jeg føler det nesten sånn som jeg gjorde på begynnelsen av svangerskapet. Jeg sover til mellom halv tolv og tolv stort sett hver dag og når klokken nærmer seg 16 er jeg helt svimeslått igjen. Prøver å ikke sove og når ungene er hjemme går det bra, men når de er ute sliter jeg skikkelig.... Skal det være sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet ikke jeg hvor langt på vei du er, men man trenger ofte mer hvile når man er gravid enn ellers, og absolutt de første 4 og siste 2 mndr. Om du får til en liten lur når kroppen skriker etter det føler du deg nok bedre. Ikke tving deg til å holde deg våken hvis du har mulighet til å få hjelp med barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AKKURAT dette har skjedd meg også ! Jeg sov masse i starten, og nå har jeg hatt en langperiode hvor jeg har vært opplagt og fin. Nå etter jeg kom i uke 24+ er jeg helt utslått ! Trenger plutselig MASSE søvn igjen !!!

 

Lurt på det samme !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er i uke 27 nå. Er kjempetrøtt og kunne egentlig sovne stående. Tok blodprøver og det viste seg at Ferretinen bare var 7. Den skal ligge mellom 10-14. Så nå spiser jeg jerntabletter. Kanskje du også har jernmangel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliten2

Har du sjekket jernlagrene dine? kanskje du trneger et jerntilskudd, eller kan spise mer jernholdig mat? har hørt at trøtthet er et tegn på behov for jern supplement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27+1 i dag. Glemte visst å få med det:) Vet ikke hva jernlageret ligger på nå, men kunne ikke ta jern de forrige svangerskapene fordi jeg ikke tålte det. Men skal jammen få sjekket det, bare for å vite. Takk for svar forresten,- godt å vite at det ikke bare er meg som lever i zombie-verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...