Gå til innhold

Magebilde jente/gutt?


Mamma28MedSpire

Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide å legge ut magebilde nå som jeg har passert halvveis og greier...

Føler meg egentlig bare feit jeg da, men andre sier jeg ser gravid ut.

 

Har jeg noen typisk jente eller guttemage allerede? (har ikke helt peil på det) Legen kunne ikke se det på UL :-/

 

http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/433226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil nå ikke si at du ser spesielt feit ut, så den følelsen kan du egentlig legge fra deg..! Selv om jeg skjønner hva du mener..! Skjer jo mye rart med kroppen vår nå...:) Jeg kan desverre ikke si noe om du får gutt eller jente.. det er vel egentlig veldig individuelt hvordan magen former seg. Selv har jeg begynt min uke 23, og vet at jeg venter en liten gutt, da både legen jeg går til så det, og jordmor så det..!! Gleder meg veldig!

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har en flott mage;) veldig fin var den...litt misunnelig nå..

om d er jente elle gutt d vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feit er du iallefall IKKE, du har en flott gravidmage! Missunnelig her.... jente eller gutt klarer jeg ikke i. Det sies jo at om det syns bakfra at du er gravid så er det jente, og ikke så er det gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere vet dere venter gutter begge to? gratulerer da :)

Jeg fikk en ny time til UL siden de ikke klarte å se kjønnet, men den timen er ikke før i midten av august :-/

Jeg er 20+6 i dag :) Har termin 14.10.06

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si når det er bilde fra siden, også er jo ikke magen din så stor enda. Du burde ta et bilde forfra også :o) Ser ut som om magen din er litt avrundet, og da sier de jo at det er jente -men den kan jo bli spissere etterhvert.. Får håpe de kan se kjønnet på neste UL da :o)

 

Klemmer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo en flott mage og en flott kropp. Jeg viste bildet til mannen min og da lo han, av meg. Jeg er selv 17 uker og er veldig stor, mye større enn deg. Har ikke lagt på meg i kilo, men magen er en skikkelig ballong. Har allreder begynnt å vagge!!!!

Om du har gutt eller jente, er vanskelig å si. Jeg hadde guttemage første gangen og fikk jente. Andre gangen hadde jeg guttemage og fikk gutt. Ville stolt mer på UL jeg.

Kos deg med magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også at magen din er kjempe fin=) å den ser ikke feit ut, men en fin liten kul, som alle kan se er en gravid mage=) men kan desverre ikke se hva ddet er. men jeg fikk en følelse av at det var jente=) morro å bare tippe=) jeg venter jente 13.oktober=)

 

lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...