Gå til innhold

Til attpåklatt


  ♥ emil06 +enya10 ♥

Anbefalte innlegg

Hei på deg! Da er jeg tilbake fra legen! Alt sto bra til og magen hadde vokst:) Han målte 21 cm, så det er jo nesten mitt på den røde streken!:) Hjerteslag lå på 150! Hihi.. Det er gøy å høre hjertelyden! Men ble sykemeldt ut juli da!

Han sa at jeg måtte ta det med ro på grunn av de kynnere... Spurte også om det var farlig å ta flyet om en uke, det var visst ikke noe problem! Skal nemlig på ferie jeg:)

Hihi, sykemeldt og på ferie, da blir det ikke så kjedelig allikevel...;)

Tenkte kanskje at det kunne være farlig siden jeg har hatt mye kynnere og med trykket i flyet da men det var det visst ikke...!

Så nå må han lille bare klamre seg fast og bli i magen i hvertfall ut august! Det har jeg bestemt!;)

Hvordan er formen din i dag da?? Fikk du sove godt i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia!!! så godt at magen var poppa ut da.1cm mer enn meg.hva er det vi grubler på?hehe...er jo ikke små vi da!!! hjertelyden her har vært 140,men sist nå var det 130. blir vel høyere her også.ble det sist,da jeg hadde gutt. blir bra godt med ferie tenker jeg.har så lyst å reise nord jeg,men tørr ikke.vil høre hva sykehuset sier først.vil jammen ikke ha en baby langt der oppe i nord,hihii

tror nok fly er en fin ting å reise med.da slipper du jo så mye gåing og slikt.er jo viktigst at du tar det med ro,og det gjør man jo på et fly.

tenker den lille klamrer seg fast ja.må da vel holde seg der når mamman har ferie!!!

formen er stigende.sovnet fra hele greia i dag,så mannen måtte sende ungene på skolen alene i dag....hihi,stattars han....har hodepine i dag,så det var godt å ligge litt lengre.tror jeg hadde rekord springing i dobesøk i natt=0) ble vel for mye inntak av vann i går.

ellers så er det til nå vært lite kynnere.har nesten ikke rørt meg i dag.

så det hjelper å holde seg i ro ja,men.....

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da! Ja, det hjelper å stresse mindre! Ja, hva i alle dager stresser vi med?? Magene er jo store;)!!

Godt at mannen din hjelper deg da!:) Stakkars mannen min gjør alt for tida:) Både på jobben og hjemme.... Vi jobber sammen så nå har han tatt over hele driften selv, hihi!:)

Lille gutten i magen min må bli der til jeg kommer tilbake fra ferie! Skal nemlig til tyskland og kan jo ikke ha ungen min der!:)

Uff, ja dobesøk! Det er det ikke lite hos meg av heller!! De trives nok best nærme blæra!:)

Du kan jo høre med sykehuset da! Det hadde jo også vært deilig for deg og kommet seg litt bort og få slappet av skikkelig! Du skal nok se at han ikke kommer enda!!:) Har det jo alt for bra i magen!:)

Gleder meg til i morra jeg, da er jeg endelig i uke 24! Og bursdag har jeg da også..:) Det kommer til å bli en fin dag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du til tyskland??? ja da har knærten bare med å holde seg i ro,hehe.går vel greit skal du se.legen mente jo det,å da skal du stole på det.mannen her er ikke særlig flink til å hjelpe,ennå...blir som regel til at jeg gjør ting selv,men det tar sin tid.rekner med ar han snart skjønner at ting må gjøres nå,ikke om to uker.hehe.

men jeg har en sønn på 14år,og han er veldig flink til å hjelpe meg.

har fryktelig lyst til å reise nord.er fra vestierålen,og har virkelig hjemlengsel.har feriehus der,og nå når sommern kommer er det midnattsola som lokker..helt tussete,hih.

jeg rekner egentlig med at knærtn ikke kommer før etter uke 30 en gang.håper jo å gå helt fram,men tror ikke det.ja,i morgen er du 24 uker,altså,du skal inn i den 25.endelig begynner ukene å komme.synes det har gådd veldig tregt jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg! Ønsker jeg hadde vært i uke 30 allerede!! Han mannen din kommer nok til å hjelpe til han og skal du se;) Har jo etterhvert ikke noe annen mulighet! Hehe...;)

Å, skjønner godt at du vil dit da!! Det er alltid godt å komme "hjem"! Har familie i tyskland så føler virkelig for en tur "hjem"...:)

Har du egentlig funnet et navn til han lille alt?? Vår skal hete Emil Luca:)

Er han på 14 eldste mannen? Så bra at han hjelper deg! Det er ikke ofte at 14åringer gidder det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kaller mannen for lynet jeg,hehe.for han er så treig!!!!

ja,nå trodde jeg at jeg skulle få reise hjem en tur,men det ser mørkt ut i år også...har reist sør de siste årene,for min far fikk kreft,og jeg ville heller være hos han.noe jeg er glad for at jeg gjorde.blir vel tur til nord neste år.skal kalle knerten for Thor-Jonny.oppkalt etter min far.låvte en gang at skulle jeg få en gutt,så skulle han hete thor.så det var vel meningen at jeg skulle bli gravid igjen,hehe

joda,fjortisen min er veldig flink han.men han har typiske tenåringstegn....skal bare,osv =0)

nei,jeg har ei datter på 17,snart 18år også.hun er gravid hun også...tidlig ute,men vi støtter henne hele veien.hun har termin 3 sept.hihi.jett om jeg ble himmelfallen da jeg opdaga at også jeg venta smått!!! var laaangt uti da jeg skjønte det.

så her blir det nesten som å få tvillinger igjen.hun bor for seg selv,med samboer.gudsjelåv sier jeg,for værre hormonbombe finnes ikke.jeg får kjeft rett som det er jeg,hehe.er for redd for henne.å det tåles ikke.de sier det er typisk for vordende bestemødre.vet ikke jeg,har aldri prøvd det før,haha....men nå skal jeg prøve å holde meg litt på avstand...men det klarer jeg vel ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass ja! Da skjer det ting hjemme hos dere! Så gøy med to små!:)

Thor-Jonny er kjempe fint!

Du får ta deg en tur hjem til neste år.. Da kan Thor-Jonny være med og!:)

Ja, det var gøy å høre at dere har termin så nærme hverandre i tillegg!

Dattera di kan være glad for at dere støtter henne og at du passer på!:)

Hun kommer nok til å se etterhvert at du bare mener det godt!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,her skjer det ting gitt,hehe

hun har bestandig vært veldig sta og egen,og skal klare ting selv.er jo bra det,men jeg rekner med hun roer seg igjen.blir vel å forstå når hun selv får barn.ikke lett å la være å bry seg heller....

er 19 dager imellom,men det kan jo hende vi blir liggende samtidig,hvem vet.hehe

hun har også hadd blødniinger,derfor jeg er hysterisk,hihi

skal på time på sykhuset samme dag vi.hun fikk beskjed om å ha i bakhue at de kanskje satte henne i gang da.8 uker før termin!!

vet ikke om det var for at babyen var for liten,eller for noe annet.håper hun slipper det.er tøft nok å få baby i ung alder,å vet at med prematur er det ende tøffere.hadde det sist jeg,og da hadde jeg to fra før.

så det blir spennende å se hvem som får først.

ja,jeg skal endelig hjem neste sommer.om jeg så skal gå.....!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...