Gå til innhold

noretta!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Takk for det!Hyggelig at du tenkte på meg!:)

Er litt nervøs, men pleier alltid å være det da...;) Er en del jeg skal spørre legen om i morra, så jeg har skrevet en liten huskeliste;) Hihi... Blir så nervøs at jeg glemmer alt jeg ville spørre om..

Hvordan er formen din i dag da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestandig nervøs jeg også,hehe.men husker aldri det jeg skulle spørre om....lappen ligger som regel igjen hjemme....

joda,etter en vond natt,så har dagen vært den beste hitil.slapper mer av i dag.kommet til den viktige uka,hehe. vært litt mindre kynnere i dag,så det hjalp å holde seg mer i ro.men gud bedre hvor gørr kjedelig!!!!

har tatt et oppgjør med meg selv om å være litt mindre redd for at ting skal sette i gang.skjer det,så skjer det.kan ikke gjøre så mye med det da.annet enn å ta sine forhåndsregler =)

kjenner meg helt i toppform i kveld,og det er leeeenge siden sist.

enn du da? plages du mye med kynnere?

håper jeg ikke skremte deg i går,var ikke meningen det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei! Ikke tenk på det!:)

Det hjelper å slappe av ja! Kjedelig, men hvis det hjelper så er jo det det viktigste! Det høres fornuftig ut... Skjer det, så skjer det! Er ikke virkelig mye en får gjort!

Bra at du er i fin form i dag!:)

Jeg er i ganske bra form i dag selv... Men er plaget mye med kynnere! De er heldigvis ikke vonde, bare ubehagelige...

Har kjent sånn ekkel nedoverpress i dag, så er glad for at jeg skal på kontroll i morgen... Men kanskje bare han som har krypet helt ned;) Han var i hvertfall veldig livlig i dag, og det er jo kjempe kos!!:) Kjenner du mye bevegelser hver dag? Og har du vondt når du får kynnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt du skal på kontroll ja.ikke godt å gå å lure hele tiden på hva ting er...har mye bevegelser,men ingen dag er like.han krafser nesten nede i bekkenet kjennes det ut som.å får vondt der til tider,men jm svarte meg ikke på om det kunne være bekkenløsing som gjorde det.av og til kjennes det som hele greia er åpent,hehe.hørtes rart ut,men får ikke forklart det bedre...en god del av kynnerne er vonde,både i mage og korsrygg,men de siste dagene har det vært mest steinhard mage.ubehagelig som søren,særlig når jeg går,sitter.

har merka meg det at sitter jeg lenge av gangen så får jeg nedpress,og vondt.men har trodd det var bekkenløsinga som gjorde det..sikkert noe helt naturlig.rart men ikke husker sørlig fra de andre svangerskapene!!!skulle tro jeg var blitt dement.. ,o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...;)Ja, skjønner hva du mener! Til tider kjennes det ut som om han skal dette ut...

Mmh.. Vanskelig å forklare... Men er det ikke vanlig at en kjenner mere nedoverpress når en står og sitter enn når en ligger?! Hadde jo vært logisk... Hadde en del dager selv med vonde kynnere men etter at jeg begynte å slappe av så er de ikke fullt så vonde lenger! Men ikke noe behagelig for det!!!

Har hørt av mange at de ikke husker noe særlig fra forrige svagerskapene. En glemmer vel alt det vonde så fort den lille er ute og har det bra:)

Sånn, nå går jeg og legger meg, skal tidlig opp i morra:)

Men kan jo skrive til deg i morgen etter kontrollen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,hehe...tror jeg har fortrengt en del vonde ting fra de andre gangene..

skal hoppe i kassa jeg med.håper du får en fin kontroll...nattinatti

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...