Gå til innhold

Mor & Barn undersøkelsen...


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Får man automatisk tilsendt disse pairene, eller må man be om de? Fikk et brev om at vu i forkant av ordinær ul ville bli tilsendt denne undersøkelsen. Nå er det halvannen uke igjen til ul og jeg har ikke mottatt noen undersøkelse. Hva med dere? Jeg skal på ul på Ullevål 9 juni og er da 18+3 på vei ca..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk den sammen med innkallingen til ordinær UL. Hadde ikke takket ja på forhånd, men fikk beskjed om å sende inn spørreskjemaet før UL hvis jeg hadde lyst til å bli med. Så det gjorde jeg!

 

Men etter som jeg har skjønt, så gjennomfører de ikke denne undersøkelsen over hele landet samtidig. Hedmark er ihvertfall med nå, men hvilke andre fylker som er med i denne runden, vet jeg ikke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk orientering om undersøkelsen sammen med papirer fra UL. Kan ikke huske å ha sett noe spørrreskjema. Det sto noe om at jeg ville får tilsendt mer i løpet av få dager, men det begynner jo å bli en mnd siden, da. Skal jeg ringe sykehuset, eller... Det er kanskje ikke så lett å få snakke med riktig person på sykehuset? Skal på UL 23. juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på akkurat det samme. Skal på UL i dag, men har ikke fått noen papirer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev mail til hun som er projektrådgiver og spurte, men har ikke fått noe svar ennå. Så da får jeg bare vente å se da, og hvis ikke jeg får det før ul, kanskje man kan få det når man kommer på ul da..

 

Ja,ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...