Gå til innhold

Er i uke 17 og spyr ennå...Noen flere som er like "heldig" ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er så lei av å spy..Når skal det gi seg ??

I forrige svangerskap gav det seg i 15 uke..Men nå ser jeg ingen ende..Er så møkk lei :0(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 16+4 og er forsatt kvalm og kaster opp..ikke like ille lenger da men.

hadde håpa det ga seg etter 1.trimester jeg.men jammen blir man vant til den spyinga oxo:)får bare håpe vi snart blir ferdig med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+1 Idag..Ja en blir på en måte vant til det,men guud så møkk lei jeg er..Sliten av å måtte passe på hele tiden..God bedring til deg milla 86 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 18+2 og idag spydde jeg igjen.. er ikke så ofte for tiden. virker som om når jeg "stresser" om morran spyr jeg, men når jeg kan ligge å dra meg i sengen og står opp senere går det bra..

 

Ganske kjedelig dette. nå må det snart slutte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige svangerskap sydde jeg i de først 6 mnd og de siste 5 ukene. Trodde ikke det var mulig. Denne gangen ga det seg heldigvis rundt uke 14. Har ikke så mye matlyst da, men det er bedre enn å spy flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Idefix....og alle andre medsøstre!

Jeg er 17+4 i dag og jeg spyr fortsatt daglig. Ikke bare på morgenen, men når som helst på dagen og gjerne etter at jeg har spist. Begynner å bli slapp og lei av alle turene til legen hver uke for å forlenge sykemelding og ta nye blodprøver.

Jeg lever i håpet om at det må bedre seg snart da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er også "heldig".

R 21+4 og kaster opp fortsatt...ikke hele tida, men det kan komme når som helst på dagen. Lei har jeg vært lenge....kastet opp opptil 5 ganger daglig de første 4 månedene:((

 

Håper det gir seg snart, LYKKE TIL ALLE SAMMEN:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjorde det, men det ga seg sånn rundt uke 20....fikk forøvrig akupunktur mot dette også....men det er fortsatt sånn at jeg nestenspyr hvis jeg blir litt stresset evt hoster og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ikke kos å se at vi er så mange..Håper vi snart er fine og raske igjen og kan glede oss stort over svangerskapa våre..God bedring jenter !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 21 og jeg spyr enda jeg også. Forrige svangerskap spydde jeg kun de tre-fire første mnd men nå ser det ikke ut som det skal stoppe. Ikke så ofte nå men fortsatt spyklar.... Hehe....

Vi får bare kose oss videre. Vi blir hvertfall godt kjent med porselensskålen på badet. Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+2 og fortsatt kvalm hele tiden. Har heldigvis ikke kastet opp så mye, men på det verste var jeg likevel så kvalm at jeg bare så vidt (med jerndisiplin) orket å dusje om morgenen. Nå klarer jeg i hvertfall å jobbe 50 %, det er jo noe...

 

Må bare le av det de sier om at kvalmen gir seg etter tre måneder, for en vits! I en brosjyre fra Sosial- og helsedirektoratet sto det forresten at de fleste ble så og si bra etter 16-20 uker, så kanskje er det håp fortsatt??

 

Lykke, lykke til alle dere andre "heldige", kvalme!! Hold ut, går til et godt formål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...