Gå til innhold

legen min suger!!


jente md gutt

Anbefalte innlegg

han er ekkel og ustelt med svetteringer under armene og tar meg ikke på alvor:( så nå fikk jeg nok etter en vanlig kontroll nå nettopp..

 

logga meg inn på nett og bytta lege:D

har hørt mye bra om hun så da håper jeg hun tar meg på alvor!

syns d er viktig at en liker legen sin såå endelig fikk jeg meg selv til å bytte.

 

andre som ikke liker legen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det viktig å være fornøyd meg legen sin.Jeg har selv byttet lege,ikke fordi det var noe galt med hun jeg hadde fra før,men rett og slett fordi jeg ikke følte den rette "kjemien" med henne.Ikke noe vits i å gå til en lege man ikke er komfortabel med,det er jo tross alt temmelig intime ting som skal diskuteres med vedkommende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja d er kjipt når kjemien ikke er der...

 

men når du bytta..avbestilte du timen hos den gamle legen og bestilte ny hos den du bytta til??

 

fekk jo ny time hos han dritten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsevesenet er nok fullt av folk som ikke har noe der å gjøre. Legen min hører på hva jeg har å si og svarer på spørsmål. Det er mer enn jeg kan si om jordmora jeg gikk til. Hun var mest glad i å høre sin egen stemme. Avbrøt hver gang jeg ville si noe og lot som om hun ikke skjønte at jeg var midt i en setning. BLÆH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet lege et par ganger. De legene jeg har valgt selv har jeg vært veldig fornøyde med, men det hender jo at de flytter eller bytter stilling. En av dem jeg fikk tildelt var en slik "gris" som du beskriver - jeg gikk dit bare én gang og så byttet jeg. Kunne aldri i verden tenkt meg å f.eks ha gu hos han....urk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig viktig at man har en lege man trives med, godt du byttet.

 

Jeg hadde samme lege i over 11 år, vil påstå han var en av de beste man kunne få, så ville skjebnen det slik at han ble knivdrept på kontoret sitt i mars i år. Har ikke klart å fatte det helt enda.

Har fått ny lege nå, han virker veldig ok, så jeg er fornøyd, men ingen kan måle seg med han jeg hadde.

 

Håper du finner tonen med den nye legen din, lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet bort dustelegen min i går (har et eget innlegg fra i dag). Virkelig ingen vits i å gå til en lege man ikke har tillit til og som ikke tar deg på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...