Gå til innhold

Nå har jeg ENDELIG fått ordentlig gravidmage! =)


Mamsen86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

litt bleik og med en del ekstra kilo over låra, men.. sånn er det å være gravid, hehe! ;) er bare glad for at magen endelig bestemte seg for å ploppe ut her, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage ja! HaR BEGYNNT Å MERKE DET JEG OGSÅ NÅ.. er 22pluss 6 idag.. 2.gangs, så magen kom kjapt nå! I forhold til sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den magen var fin syns jeg, Mami19!

Jeg er 17+4 i dag og venter spent på å få en sånn mage som det du har:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliten2

Du er en uke mer enn meg.. Jeg vil også ha sånn mage! Du ser veldig fin ut :) er det gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kommer over natta, var ikke sånn i på søndag hehe! Men har ventet leeeenge nå syntes jeg.. Endelig, sier bare jeg! =)

 

Det er en liten jente som bor der inne! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliten2

leste bare første delen av nick'et ditt.. jeg skal også ha jente! jeg har lagt på meg mer over hoftene tror jeg.. men jeg har alltid hatt brede hofter :) Har dere navn klart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser veeeldig godt på det bilde at det har lagt seg noen ekstra kilo over lårene mine, hehe! Har gått opp åtte kilo på disse 5 mnd.. Så blir nok god og rund, hehe!

 

Ja, lille jenta vår skal hete Emilie! Hun skal ha dobbelt navn, men er fortsatt litt usikker på hva enda.. Og dere da? Funnet navn på gullet enda? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gått opp 9 kg i uke 23 :-) Har ikke veid meg siden da :-) Er 26+2 tror jeg, blir spennende på legekontroll på Torsdagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliten2

Vi tenker på Eva, for navnet må passe på mange språk (spansk, engelsk og Norsk selfølgelig). Amanda har også krysset hjernen. uff det er ikke lett, men det er veldig koselig. Emilie er veldig fint. Jeg har ikke peilig på dobbeltnavn, men det blir nok fint uansett.. (vel.. cecilie emilie blir vel litt rart.. he he.. vet ikke hvorfor jeg tenkte på det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...