Gå til innhold

Smerter i siden


Elise-81

Anbefalte innlegg

Lurte bare på om det var flere som hadde det som meg.. har i de siste dagene hatt ganske vondt i siden- som hold. Det kommer og går litt, men er ganske ubehagelig når det står på.. Blir litt bekymret!! Takker for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det noen ganger også. Har noen ganger vært så ubehagelig at jeg nesten ikke klarer å stå og gå. Men er lenge sidan jeg har hatt det nå... Vet ikke helt hva det er, men rekner med det er saker og ting som flytter og strekker på seg inni der.:) Alt står iallefall bra til med nurket inni der!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg har vært plaget med det samme. Kjennes akkurat ut som hold. Særlig etter at jeg har sittet stille en liten stund. Var på rutinesjekk hos jordmor idag og spurte om dette. Hun mente det er fordi livmoren vokser og at det strekker seg der inne - ergo : ingen fare!!

 

Alt var strålende med nurket - så jeg slipper å bekymre meg for det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre (ikke at du har hatt vondt altså : ) ), ble bekymret da det ble ganske så ubehagelig, ja veldig vondt egentlig. Jeg hadde ikke dette forrige gang , men ingenting er visst som sist med dette svangerskapet !! Takk for svaret- godt at alt er bra med nurket ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...