Gå til innhold

Er så lei av disse kynnerene!


overtids eng0806

Anbefalte innlegg

Er dessverre blant de som har overaktiv livmor med hyppige kynnere gjennom hele svangerskapet. Er no sykmeldt 100% men plages likevel veldig. Har en aktiv sønn så er ikke så lett å slappe av heller. I går låg jeg over 3 timer helt i ro med smertefulle kynnere ca 15 i timen. Kjempeslitsomt. Roet seg til slutt. Hadde tenkt å ringe føden men gjorde det ikke. Går som regel over til slutt. I kveld er det pån igjen. Så her ligger jeg da og venter på bedre tider. Er i uke 28. så har jo fremdeles noen mnd igjen. Håper jeg går ut til termin. Blir jo engstelig for at bebin skal komme for tidlig. Uff. Må bare få ut litt frustrasjon. Er det flere som har det slik? Ha fortsatt en fin kveld da jenter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misforstå meg rett, men det var nesten litt godt å lese innlegget ditt.. Er i akkurat samme situasjon, er i uke 17. Har født prematurt en gang før, men denne gangen virker ting enda værre, fikk kynnere /rier allerede i uk 12. inlagt på sykehus. Holder på å bli gal av dette, har jobbet 3 timer i dag, + handlet litt etterpå, og nå kom det like mye slim som nesten en hel propp. Får masse av det hver gang det skjer, da har jeg gått over grensen sier jordmor. Hvordan går det med deg har du hatt det sånn også med mye vaginalt slim fremkalt av stress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nei har egentlig ikke hatt så mye av det. Kanskje litt mer utflod enn vanlig. Håper det gir seg snart. Synes også det er verre i dette svangerskapet. Får ta meg en tur på sjekk hvis det ikke gir seg. Blir du fulgt opp pga dette.Altså med ul å sånn. Har ikke blitt sjekka enda om livmorhalsen blir påvirket. Fødte til termin forrige gang, men var helt sykmeldt siste 3 mnd.

Får håpe du går frem til termin denne gangen. Vær forsiktig og hvil mye.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...