Gå til innhold

Har ikke kjent noe bevegelse i det hele tatt idag!!!


hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig forkjølet og litt "pjusk", har ikke feber. Påvirkes knøttet av dette?? Har kjent bevegelser nesten daglig i et par uker, (men vært dager innimellom uten noe) , men svært svakt, men i dag har det vært helt stille... Hm.. LItt usikker på dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende du har kjent liv idag, bare det at du ikke legger så mye merke til det lenger...

 

Drikk et glass saft, cola eller spis en sjokolade. Det står de i boka mi iallefall. Jeg heldte ofte i meg et glass saft, de dagene jeg trodde jeg ikke kjente liv. Og liv ble det:)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer mindre enn ingenting uansett :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hamster1. Lenge siden sist? :-) Har vært lite inne på sidene pga råttent nettverk, tror og håper at problemet nå er løst. Møkklei av ustabilt nett!

Lurer på hvilken uke du er i nå, husker ikke i farta.... Tenkte bare at det er vel ikke uvanlig at man ikke kjenner bevegelser hver dag, er ikke det rundt uke 28-30 man skal kjenne daglig? Jeg er i uke 18, og har så vidt begynt å kjenne liv, men synes fortsatt det ligner på luftbobler og er av og til i tvil om det ER bevegelser. Tror absolutt ikke du skal bekymre deg... Men husker også at Sunniva var mer rolig enn vanlig når jeg hadde feber o.l. Har du brukt babywatcheren i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også vært litt engstelig noen dager når det har vært stille. Spurte jordmora om dette at det av og til ikke kjentes noe, og at det noen ganger var så svakt. Hun sa at man kunne ha produsert mer fostervann som dempet sparkene. Hun mente også at det ikke var noe å bekymre seg over før man var etter uke 22.

 

Alt er sikkert fint, men hvis det stemmer at du har babywatcher, så bruk den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEi :-) Jeg er 19+0 idag. Har ikke brukt BW idag (men igår). Det er vel fra uke 28 man skal telle sparkene osv. Og jeg tror nok heller ikke det er å forvente å kjenne noe hver dag ennå. Men du vet jo åssen jeg er ;-) he he... Men det kan være det at jeg har foranliggende morkake så den demper godt ennå.. Hvordan går det med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 21.. og på siden min sto det at det var helt vanlig å ikke kjenne daglige spark. jeg var også litt bekymret. det er ikke vanlig før etter uke 28.. så du har ingen ting å frykte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, takk som spør :-) Stort sett OK med meg, men synes det er tøft å være gravid. Er ikke favorittgeskjeften min akkurat, sett bort fra en fantastisk belønning til slutt :-) Først all engstelsen FØR uke 12, deretter nye former for engstelse. I tillegg er jeg daff, kjører på max 25% av normalt energinivå og eser ut. Snakk om syteklage-svar, huffameg.... :-(

Men satt i perspektiv har jeg det kjempebra, fordi babyen lever (i hvert fall hjertelyd sist fredag) og svangerskapsplagene kun er forbigående!!!

 

Du er for øvrig ca to uker før meg, hi hi, jeg er 17+2 i dag! Har du vært på ordinær UL ennå?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ordinær UL da jeg var 17+4 og ble da satt tilbake til 17+1 (så dettte stemmer bra :-) Alt var vel på UL sålangt UL jordmoren kunne se. Så at knøttet veivet og vinket og sparket, men kjente det ikke da h*n holdt på. Ettersom jeg ikke tror jeg hadde kjent noe igår så måtte jeg frem med BW i går kveld (egentlig mot mine prinsipper meg). i tillegg til å være nervøs så var jeg pottetett i nesa og fikk ikke sove. Leser her på BIM i en annen tråd jeg laget at man ikke skal bruke Otrivin (eller dvs. det står litt forskjellig). Så jeg tok en dusj fre en barnespray i ett nesebor og det hjalp. Skal høre på apoteket idag om jeg kan ta noe annet. Trenge rdet ikke på dagen, for det er når jeg legger meg ned at det tetter seg helt. Dagen holder jeg ut.

 

Jeg har også blitt ganske så stor ;-) er slapp og trøtt og sliten jeg også ;-) Men det aller værste er usikkerheten. Jeg misliker sterkt forandringer. Sånn som at jeg flere ganger har kjent et hardt spark, og nå er det nesten en uke siden sist (har kjent svake dult innimellom da).

Var hos legen på onsdag rett etter det siste skikkelige sparket og da bukte hun jordmorsteoskop på magen, og jeg er jo da redd at hun kan ha skadet noe!?!??!! (snakk om å være kokko ;-) ettersom det sluttet etter jeg hadde vært der. Imidlertid hørte hun for dårlig med det (mulig fordi jeg har morkaka på fremsiden) så hun måtte hente doppleren (som forøvrig er langt dårligere kvalitet enn min egen BW ;-)

 

Vel jeg får prøve å roe meg med at alt er bra, men det er så vemmelig og slitsomt å hele tiden engste seg..

 

Dette ble syt fra meg også ;-)

 

Når skal du på ordinær UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 26 og hos meg kan det være skikelig fart med jevne mellomrom i opptil 24 timer, og så nesten helt stille i 36 timer- men det er visst veldig individuelt. Og hver gang jeg tenker; hjelp- nå har det gått 36 timer og jeg har ikke kjent noe særlig - så setter hun i gang igjen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...