Gå til innhold

Hjemme fra UL :-)


Gjest Leelu30

Anbefalte innlegg

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Joda.. det var en helt utrolig opplevelse selv om vi ikke fikk vite kjønn..babyen hadde regelrett satt seg ned på rompa med bena i kors.. var helt umulig å se enda vi hadde 3 d :)

Men fytti å fin den var også såå aktiv :)

har lagt ut bilde under albumet mitt...

Får satse på at vi får vite kjønn 26 juni når vi skal på kontroll igjen..

litt irriterende for legen hadde sett det med en gang dersom den hadde skræva litt :)

Jaja- vi fikk uansett veldig guttefølse begge to .. får se om det stemmer :))

fikk 7 flotte bilder og en dvd- alt for 650 kr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er så heldig da!!!!

Jeg vil og se den lille nå, men tenkte å vente med 3D til etter den ordinære ul. Alle snakker om å vente så... Men du får nok vite kjønn neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt så greit ut, selv om h*n var litt sjenert idag:) Typisk da......

Får håpe du er heldigere neste gang!

Var selv til ul idag. Jeg vil ikke vite kjønnet, jeg da....men jeg vil at gynekologen min skal vite det tilfelle noe går galt.....Så han kikket, og nå dør jeg nesten av nyskjerrighet!

Foressten - ser at du har termin 27. Jeg har 24. Hvor mange uker er du blitt? Gynekologen mente jeg var 13 idag, men det kan vel ikke stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

får man velge om man får 3d, eller kommer det an på hvilket ul du er på?? skal på ul om 14 dager, å er såå spent!! har termin 31.okt. hvor var du på ul??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:) Jeg har også vært på ul idag..det mest fantastiske jeg har sett..noe så unikt..der inne lå mitt lille barn. Jeg ville vite kjønnet og det ble en gutt...han var virkelig urolig og suttet t.o.m på totten..er så forferdelig stolt..mannen min også...Er så lettet at alt var normalt og bra med han.. Nå har jeg lyst å se mer på han. Hva er forskjellig fra vanlig ultralyd og 3d? Og hvor kan man gjøre det? Jeg blir nesten litt klisjeaktig av å være gravid mersker jeg...alt som har med magen og babyen er så fantastisk..tenker og snakker ikke om noe annet..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med ultralyd så tidlig:) Jeg gikk i evig spenning frem til uke 18 før ultralyd, men det var jo bare så fantastisk. Flott at alt var bra med din lille, håper dere kan få sett kjønn på rutineultralyden da:)

 

Gravid73, Gikk inn på babyverden, og ut i fra den med termin 24.11.06 er du 14+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicita73

Takk....jeg fikk det liksom ikke til å stemme at jeg bare er 13 uker...Lurer på om han mente 13 fullgåtte uker????

Tja, det finner jeg vel ut av etterhver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Hei igjen:)

ja det var helt nydelig..

3d er hele konturen av babyen liksom.. ikke bare svart hvitt format- men hele formen på babyen.. jeg er 14+2 idag..fikk egentlig termin 24 av legen idag- men venter med å korrigere til ordinær ul.

Jeg var på nøtterøy ultralydinstitutt..

ble advart da om at de kan se litt skumle ut nå på 3 d fordi de har så lite fett.. så litt alien ut- men var alikevell søt og perfekt :)

Ja var deilig å se at alt var vel.. den var stor og fin og litt lat som satt på ræva hehe:)

Har lyst til å se mer jeg og... litt under en mnd til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen går opp til 750 på Nøtterøy ultralydinstitutt 1 juni, for de som ikke er klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! sier grattis jeg, for det må jo ha vært en utrolig stor opplevelse å se den turne rundt inni magen din!

Gleder meg masse til jeg skal på UL, håper virkelig alt står bra til.

Nå skal jeg inn i albumet ditt å se på nurket!

 

Ha en strålende dag videre! Klem Bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det noen som vet om de har 3D i trondheim? er bare så spent! ser ut som du ser fosteret mye mye bedre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...