Gå til innhold

Gleder meg til legekontroll i morgen:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Håper sånn at jeg får høre hjertelyden. Er 13+6 da, så det er jo en sjanse da:)

 

Er det slik at alle leger har dopler, så de kan høre???

 

Jeg har ikke vært til ultralyd, så det hadde jo vært som en bekreftelse om jeg hadde fått hørt lyden i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da jeg var hos legen i uke 14 hørte vi ikke hjertelyden fordi apparatet var sinnsykt gammalt.. men jeg er jo nå i uke 22 og han sparker hver dag.. så hvis han har steinalder apparat må du ikke bli lei deg..

alt er nok bar alikevell;)

Håper du får høre det da, for det er helt utrolig;=)

høres ut som en liten snekke motor;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte hjertelyden i uke 12 hos legen. Hørte den bare så vidt for, prøvde å finne den igjen, men da hadde nok minstemann flyttet litt på seg. Legen hadde doplerapparat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste leger har vel dopler tenker jeg. Gled deg masse til hjertelyden, det er en fantastisk lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var til legen i uke 12 + 2 og håpet på det samme. Legen min sa at det var først noe hun kunne gjøre i uke 15. Hun hadde prøvd det på noen i uke 14 og hadde klart å høre hjertelyden på enkelte.

 

Det er sikkert forskjell på utstyret de har til rådighet, så vi får håpe at legen din har et ganske moderne. Lykke til !!!

 

PS. jeg tok GU jeg da, og legen min forsikra meg om at livmora hadde vokst såpass at det var liten tvil om at alt stod bra til. Har trøsta meg med det jeg da. (er 14 uker i morgen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han skal ha meg opp i den stolen i morgen også, blir jeg sur. For jeg har vært til førstekontroll. Nekter denne gangen altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...