Gå til innhold

Italia i uke 29 ???? Hjelp meg !


anonym222

Anbefalte innlegg

Vi har bestilt en uke i Italia i dag, mens jeg er da 29 uker på vei når vi skal dra.Det blir i august.

Etter å ha lest innlegg her ble jeg så usikker. Trenger litt råd. Vet jo dette med hygiene og mat, men tenker kanskje det er godt å bare være hjemme denne sommeren. Vi har to barn til i familien og det er for deres skyld vi tenkte vi skulle ta oss en tur - ikke for at jeg skulle få lufte meg.

Er jeg hysterisk som begynte å tenkte og bekymre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville reist uten å stusse!! Vær ekstra nøye med hva du spiser, så går det helt sikkert fint. Snakk med lege/jormdor før du reiser, så får du sikkert gode råd. Jeg reiser selv 3 uker til frankrike, da er jeg 26-28 uker - gleder meg stort! Man skal ikke sette livet sitt på "hold" selv om man er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg. Skal til Italia rundt uke 25. Har to barn fra før og tenker at dette blir siste ferie der vi står litt fritt til å se og oppleve på noen år. Jeg har tenkt å være nøye med kjøtt, ost og grønnsaker. Ellers skal jeg kose meg og nyte sol og varme. Det kan bli for mye fokus på risiko også, det skaper unødig bekymring synes jeg. Dersom man tar forholdsregler, burde dette være en flott anledning til å kose seg som "gamlefamilie" før nestemann kommer. Lykke til! Kos deg i sommer, det skal jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sende en hilsen i fra Spania jeg da er her nå får en uke og er i 28.uke er så deilig atte!

Gjør som du sier med maten og kos deg på tur

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også akkurat vært en uke i Spania. Var litt i tvil før jeg dro, men angrer ikke et sekund! Det var bare kjempedeilig!

Tror du kommer til å angre hvis du ikke drar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til Italia på fredag. Skal være der i 10 dager, og jeg er i 25. uke.

 

Klart jeg tenker på at jeg må være ekstra nøye, og hvordan kommer bekkenløsningen min til å være, men jeg ser ikke grunn til ikke å reise.

 

Ikke tenk på alt det negative som kan skje, tenk heller på alt det positive, og hvor godt en ferie kommer til å gjøre deg og familien din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...