Gå til innhold

Vi giftet oss torsdag i full snøstorm!


OktoberPrins kom 20.10

Anbefalte innlegg

Vi er begge ihuga fjellmennesker, og våre foreldre har tilfeldigvis hytte på akkurat samme sted, med 5 min vei fra hverandre. På fjelltoppen der vi holder til er det en Naturkatedral, en velsignet plass hvor det er lov å gifte,døpe og hvor det holdes gudstjenester i påsken osv. Vi reiste opp i forrige uke, det var begynt å bli vårlig, snøen var stort sett borte, og det var varmt når solen tittet frem.

Dagen kom, og vi våknet til 10 cm nysnø, som fortsatte hele dagen!

Men gifte ble vi, i full snøstorm, hele familien pakket inn i ulltepper, og en stakkars prest som var blåfrossen! Men for oss var det likevel perfekt, og jeg har fått min drømmeprins:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

 

Synes det er flott når folk vdlger å sette sitt helt personlige preg på en sånn stor dag. - Hørtes herlig ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å grattis! Så morro!

Jeg har drømt om vinterbryllup - å kjøre hest og slede og at alt er pyntet med tuuusenvis av små små tindrende juletrelys..hehe...Skulle ønske det fantes en "oversitk" over sånne steder der man kan gifte seg "utenomhus" :)

 

Ser dere for meg i snøkava..:) Gratulerer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk! Gratulerer ;-) Så gøy å gjøre bryllupet litt anderledes!

Vi giftet oss 17.mai i Miami. Sjømannspresten viet oss under en palme i den botaniske hage på South Beach - det var over 30 grader. Det kan anbefales! Det var bare oss og presten (+ fotograf). Det var så romantisk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til dagen det blir min tur;-P. Vi er forlovet, så må bare få satt en dato.... GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...