Gå til innhold

Kjenner jordmora etter hjertelyden tro?


Skrømti

Anbefalte innlegg

Om 2 laaange uker skal jeg til jordmor for første gang. Jeg er da 17+5

( forresten, blei litt forvirra her, trodde det var 3 uker til, jammen går ikke tiden framover likevel)

 

Altså. Tror dere jordmora kommer til å kjenne etter hjertelyden da, eller er det fortsatt for tidlig? Noen som har noen erfaringer?

 

Om jeg ikke får høre noe så er ikke det så veldig gale, for i slutten av den uka skal jeg til ordinær UL , det blir bra.. ( har sett Druå 3 ganger før, men glemmer det etter 5 min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Ja jordmora hører etter hjertelyden - gjorde hvertfall det hos meg når jeg var i uke 14.. forrige uke :) lette en stund og pang så var den der.. 150 perfekte slag i minuttet :)) DEILIG å høre..

så lenge du er etter uke 12 kan den høres med det apparatet jordmor bruker :)

skal på ul imorra jeg.. spent!!

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får høre hjertelyden hver gang, både hos legen og hos jordmor. Tror det er sånn det skal være.

Første gang jeg hørte den var i slutten av uke 9. Legen var ikke optimist i forhold til å skulle finne den, for ofte finner man den ikke så tidlig, men han fant den heldigvis, da slo hjertet 160 i min.

 

Gled deg, det er en deilig lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på hjertelyd første gang i uke 16 hos jordmor...hører på det hver gang etter det på kontroll:-))

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, jordmor hører på hjertelyden og du får høre også. Jeg var i uke 13, og fikk høre det, hun fant den nesten med en gang. Herlig lyd! Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...