Gå til innhold

glede meg over graviditeten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet det høres patetisk ut, men jeg får det ikke til. Jeg får stor mage og digre pupper som sikkert henger etter amming. Jeg er i dårlig form og forholdet skranter. Jeg kommer til å bli ufri i lang tid. Jeg elsker barn, ja- men jeg vil ikke ha den isolasjonen det medfører. Jeg er sjuskete og fæl og lei meg. Hvordan greier noen av dere å føle dere fin og glad? Tar gjerne tips, for jeg gledet meg virkelig til dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Førstegangs? Synes ikke det høres patetisk ut, men kansje litt trist for din del...

Ja, du får helt sikkert en stor, men fin mage, og puppene kommer KANSJE til å henge litt etter amming. Men hva gjør vel det?

Finnes uttallige triks for å få de til å se megabra ut under en push up eller en fin blonde bh med sillicon:)

Har triksa mye med puppene mine jeg;)

Da jeg ble gravid med datteren min stakk pappan da jeg var rundt 3-5 mnd, og selvtilliten min dro med ham, føltes det som...

Men heldigvis så gleda jeg meg så mye over den lille som vokste i magen min at savnet av pappan forsvant mye av seg selv..

Jeg fikk etablert meg med ny leilighet like før pia kom og alt så ut til å gå min vei igjen:)

Du sier du vil bli ufri i lang tid, men det er ikke sikkert du får helt det samme behovet for å være fri heller!

Helt utrolig hvor mye en beibi snur opp ned på livet ditt i positiv rettning:)

Så mitt tips til deg;

Ta en velfortjent tur til frisøren, bruk litt tid på bare deg selv, kansje ta kontakt med gamle?venner som du kansje ikke har snakket med på lenge, gjør noe annet enn hva du ellers gjør på dagene slik at det blir litt "miljøskifte"

Dette funka på meg da jeg hadde det som værst i mitt første sv.skap.

Må legge til at jeg var atten år den gangen, og jeg har ikke angra ett sekund på at jeg ble ufri og isolert!

Hun var -og er, verdt alt i verden, inkl hengepupper:)

Tenk gode tanker og gled deg over magen din og alt som følger med- det er virkelig verdt det!

Ønsker deg masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, det hjelper. Kanskje er det også hormoner som gjør dette. Får håpe det blir bedre. Ble faktisk litt bedre allerede etter dine fine ord. Så tusen takk til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...