Gå til innhold

Så fantastisk... for ett under...


Lykkelig mor til tre

Anbefalte innlegg

Om ikke mange dager skal vi på ultralyd, og kanskje får vi da se om vi skal bli foreldre til en jente eller gutt. Kjenner at det begynner p krible skikkelig i kroppen.

 

Babyen sparker som bare det i magen, så det skal bli fantsatisk å få kunne "se" den lille der inne. Den lille gutten eller jenta vår :)

 

Synes vi kvinner er utrolige heldige som kan bære frem ett mirakel på denne måten i kroppen vår.

 

Jeg har vært og er fremdeles dårlig. Humøret har gått opp og ned. Men uansett så er jeg utrolig lykkelig for at vi til høsten skal få en liten baby.

 

Ha en flott dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Blir litt slått over ende over lignende tanker som deg av og til.. Type; tenk at dette får jeg til!!? Blir sikkert ennå mer overveldet når undert en gang kommer ut.. WOW, sier jeg bare.. Kan sikkert ikke forestille seg det.

 

Og ultralyd; jepp, det er en fantastisk oppfinnelse! Gled dere!

 

Ellers håper jeg formkurven din peker oppover snart, kan tenke meg det kan være kjedelig å være dårlig mer eller mindre kontinuerlig. Lykke til!!

Du skal allefall ha honnør for et flott og positivt innlegg! :D

 

Ha en finfin dag du også!

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... Ja, jeg må bare si meg enig i deg å dele dine meninger om det at vi kvinner er heldige... Jeg bærer på mitt 4. barn, og jeg synes fortsatt det er like fasinerende og fantastisk at vår kropp kan klare å få til et slik mirakel...

 

Jeg har vært dårlig i alle 4 svangerskapene, men i dette siste har jeg fått medisin som hjelper meg godt... Phenergan heter dn... har nå vært god siden 23 april... kan telle på hendene di gangene jeg har kastet opp siden da... og det sier sitt i forhold til at jeg kastet opp ALLT før... I di to foregående svangerskapene gikk jeg inn og ut av sykehuset for å få intravinøst.. Det er en drøm dette svangerskapet i forhold...

 

Faktisk så kan jeg si at det er godt å være til!! Godt å stå opp om dagen med ongene.. snart 2 og 3 år... (og ei på snart 13)..

 

Huff, dette ble langt... men jeg vil bare si at jeg håper at formen din blir bedre etterhvert slik at du kan nyte skikkelig det å gå gravid!!! (hvis du forstår hva jeg mener...)

 

Lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...