Gå til innhold

uuughhh....spyyyr av dette spørsmålet...


mittlillegull

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen din da???

 

 

Er såååå lei av å få det spørsmålet. har en jobb hvor jeg treffer nye mennesker hele tiden og når vi kommer inn på graviditeten så er det det første folk spør om. er såå lei av å komme med det samme svaret tusen ganger...(er i fin form så det er liksom ikke så spennende heller)

 

jaja, noen andre som får dette spørsmålet hele tiden?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke helt uvanlig nei... har nesten erstattet "hei hvordan går det?" Da svarer man jo vanligvis "bra og med deg?"... Er vel vanskelig å unngå slike sosiale standardfraser. Er jo hyggelig at folk spør også... men av og til er det vel mest en standardfrase.... Går forsåvidt greit for meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, det er hyggelig at folk spør da...er bare så overfladisk liksom...nettopp sånn som hei-hvordan går det...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er rart det der. Jeg har til nå hatt det veldig bra, og synes at spørsmålet begynner å bli litt unødvendig. Har t.o.m. opplevd å bli spurt av samme person to ganger i løpet av én dag, det får da være måte på :-)

 

Jeg bruker ofte å slenge på "hvordan går det med deg da?" etter at jeg har svart "flott, fint, supert" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, det er noe helt spesielt med måten folk spør på også. Jeg avslørte faktisk en "tyster" på jobben ved at en kollega som ikke skulle visst noe spurte hvordan jeg hadde det - på den måten man aldri snakker til et vanlig kvinnemenneske på.

 

Og enda mer irriterende er det at venninner går ut fra at man ikke lenger legger merke til kjekke menn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor på en liten plass,alle vet hvem alle er..og dermed vet dem at jeg ikke har noen mann...så jeg hører hele tiden:hvem er faren?Ja,faren da?

DET spyr jeg av-syns det er råfrekt,og di som behøver å vite det-di vet det di!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...