Gå til innhold

Andre som er i samme stituasjon?


Stjernedryss m/2 skatter

Anbefalte innlegg

Fra før har jeg hatt flere SA og da jeg fødte min førstefødte kom han prematurt. Er nå i uke 16, men da jeg var i uke 11 starter rier og jeg ble innlagt på sykehus. Det hele roet seg ned etter at jeg hadde ligget i ro i sykeseng i et døgn, babyen hadde det bra. Fikk beskjed at jeg måtte stresse ned, løfte max en melkekartong om gangen, ikke løfte tungt, osv..Nå har det vært mye frem og tilbake, skal ingenting til før jeg får sammentrekninger, det kommer vaginalt slim av livmorhalsen, og som jordmor sier; kroppen forbereder seg på fødsel gang på gang. Vært mye sykemeldt, nå er jeg 50%. Så ser det ut til at ting endelig roer seg, jeg kan så smått begynne å støvsuge igjen og fungere litt i hverdagen, så begynner det igjen, inn på legevakten med grusomme smerter, men neida, barnet har det bra, samme beskjed igjen legen sa legg deg på sengen når du kommer hjem så du ikke får rier. Lurer på om det er andre i samme situsajon som meg, begynner å bli smågal av dette, fått svømmeforbud også, jeg som trente med svømming en dag i uken. Føler kropen blir slappere og mindre i god form. Samtidig merker jeg at jeg stadig kan gjøre litt mer av gangen, har hørt at den tilstanden jeg har ofte roer seg ned rundt 4 mnd / eler så fortsetter det. Håper det er det som skjer nå, at jeg går mot bedre tider.

Håper det er noen andre der uten som kan komme med råd /erfaringer.

 

Klem fra en som snart blir gaaal av å se i veggen og gå rundt med angst for babyen døgnet rundt..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ville bare sende deg en klem og si at jeg føler med deg! Det høres ikke lett ut å ha det sånn!! 9 måneder er iallefall lang tid hvis det fortsetter slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen :-) er sliten og lei allerede, men tror nok ikke jeg kommer til å gå ut tiden. Jordmor mener det er veldig sannsynlig at det blir for tidlig denne gangen også, målet mitt er å klare 36 uker helst!

 

 

klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...