Gå til innhold

Bilstol..


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei:)Noen som vet hvilke bilstoler som er bra?Best i test?Er inntressert i de fra 0-13-15 kg.Har ikke isofix i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har brukt HTS sin Besafe serie. Den minste stolen går vel opp til ca 13 kg. Veldig enkel montering i bil å lett å ta med seg. Brukte den i nesten ett år. Klikk deg inn på www.hts.no

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvilket sete som er best i test jeg, men vi har kjøpt akta graco sete med base. Basen festes med belte, så man trenger ikke isofix-opplegg i bilen. Setet er 0-13 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxi cosi holder jeg også en knapp på, uten å ha satt meg spesielt godt inn i barnestoler enda. Lette å sette på plass i bilen og bære barnet med seg i, og det skal jo være trygge for barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi endte opp med akta graco med base, fordi vi ikke har isofix i bilen. ellers hadde det nok kanskje blitt en britax, den skal visst være veldig sikker.. men jeg vet ikke jeg, de er sikkert gode alle sammen.. ikke lett når det er så mange forskjellige å velge mellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle som kjøper bilsete bil? Må man ha eget bilsete om man f.eks. skal kjøre taxi? Må man ha det til andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,tja bilsete hører vel hjemme i bil:)Tror taxier har det om man bestiller taxi med bilstol og str.på bilstol.Kanskje lettvindt om man skal ut å fly?For å bære barnet i.Vet ikke helt om man egentlig trenger det ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...