Gå til innhold

Skal jeg ringe legen eller er jeg bare overnervøs??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt litt ubehag nederst i magen de siste dagene. Akkurat som det strammer. Har kommet mest med bevegelse, men i dag kjent det uten også. En slags gangsperr eller press liksom. Vanskelig å forklare. Jeg har jo bekkenløsning, så mulig det kommer derfra, også litt forstoppelse. Jeg gikk lenge på et senter i dag, med mange bæreposer. Forverret seg da. Av og til blir magen lengre oppe hard også.(Kynnere?) Jeg har ingen akutte smerter, ei heller blødninger. Og hjertet til den lille slår fint.Hørt med babywatcher.. Men er bare bekymret hele tiden. Blir litt lei. Er i uke 21. Noen som har opplevd noe lignende så jeg kan bli litt beroliget? Vurderte til og med ringe legevakten i helgen å spørre, men kanskje litt dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd lignende i dag. Ryddet i kjøkkenskapet da det kom. Presset nedover akkurat som livmoren ble presset ned mot symfysen. Hele underlivet kjentes på en måte litt tyngre. Ikke særlig behagelig, men gav seg etter 5 min på senga;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det også slik,kommer spesielt når jeg bærer/går mye.I det siste har det også kommet innimellom når jeg tar det med ro..Tror det er normalt....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høre ut som kynnere, falske veer. Jeg hadde veldig mye av det i forrige svangerskap. Det er ikke farlig, men ubehagelig.

 

Jeg hadde så mye at jeg ikke fikk lov til å jobbe fult, og det med rette. For dersom de blir veldig kraftige kan de på slutten gå over til ekte veer. Det gjorde det for meg og jeg holdt på å føde 1 1/2 mnd for tidlig. Heldigvis klarte de å stoppe det, men det skjer ikke alltid.

 

Så dersom det blir veldig mye av det, prat med legen og hold deg i ro. Sannsynligvis vil du ha noe uten at det er problematisk, men det er greit å vite at dette kan skje. Håper du slipper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det også sånn.. akkurat som om muskler og livmor spenner seg skikkelig-- tror det bare er at vi vokser .. husk at ting vokser ganske fort akkurat nå .. er i uke 22 jeg ..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...