Gå til innhold

Flere enn meg som synes boksa er ubehagelig å ha over magen


Gjest

Anbefalte innlegg

Og da mener jeg uten at den er for liten ennå? Synes ikke det er noe særlig å ha dongeribokse på en hel dag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ubehagelig bare å ha et ørlite press på magen for tia syns jeg, og selv om buksene ikke er stramme så er det vannvittig ubehagelig. Blir liksom kvalm av det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner det hvis jeg går i gensere med litt stivere stoff enn myk bomull...tettstrikket ol....alt uten stretsj er ubehagelig over magen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja, jeg får helt angst av å ha noe over magen. Bedre å ha de under...men synes alt strammer om dagen uansett hvor buksen havner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med trusestrikken har begynt å plage meg.. (er i uke 14)

Dongribuksene gav jeg opp i forgårs. Må gå med knappen åpen hele dagen og det er pyton å sitte med den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut noe her om dagen, som kan funke i en overgang. Bruke hårstrikk mellom knappehull og knapp på buksa, så holder den seg sånn nogenlunde på plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har brukt det trikset der... kunne det fra tidligere sv.skap, hihi..

Men det forutsetter at toppen går på utsiden av buksa, og det er det jo ikke alltid den gjør..

 

Men det kan funke en stund, ja.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt med hårstrikken!

Har ikke orket å bruke dongeribukser på noen uker nå, for det strammer sånn og blir ubehagelig utover dagen! Og det er ikke noe særlig når man sitter og skal lese ved pulten i mange timer!!

Har gått mye i skjørt med elastisk linning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...