Gå til innhold

Kjenner dere på dere om det er gutt eller jente


birma og tredjemann

Anbefalte innlegg

Selv har jeg ikke noen følelse for hverken det ene eller det andre. Flere som har det sånn eller har de fleste en anelse om hva dere får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror jeg får gutt. veldig overbevist! men absolutt alle andre som vet at jeg er gravid tror det er en jente... drømte at jeg fodte en jente i natt også... så jeg vet ikke?? holder en knapp på gutt til ul på torsdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ingen følelse... familien min mente det måtte være en gutt (vi er mange jenter, så de mannlige familiemedlemmene ønsket seg nok gjerne en gutt), men to UL'er den ordinære med jordmor og en ekstra ul med lege har nå sagt at det blir jente... Vi har jentenavnet ganske klart, men guttenavn har vi ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at det blir jente...:) Har vært på ultralyd, men ville ikke vite kjønnet. Så vi får se når den lille kommer ut hva det blir...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig følelse av at det er ei lita jente:-) Vet ikke hvorfor, og det er helt det samme hva det blir. Har jente og gutt fra før. Blir spennende å se på ul til onsdag:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt sikker på at det var en jente, men UL viste uten tvil at det er en gutt:) Så kunne tydeligvis ikke stole på magefølelsen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt sikker på at jeg venter min prins nr 3. Har ikke skjekket på ul, men magefølelsen har stemt de to andre gangene, så jeg stoler på den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang var jeg sikker på det ble gutt hadde navn, gutte klær og trengte heller ikke å vite på ul hva det ble for jeg var HELT sikker og hadde rett. De to andre har jeg ikke hatt følelse for hva det skulle bli men fikk vite det på ul, har fått vite det blir jente denne gangen da men føler det blir gutt for det jeg kanskje fordi jeg er vant med å få gutter?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føste gangen var jeg sikker på at det var en gutt, fikk jente. Neste gang var jeg sikker på jente, fikk gutt. Dene ganger aner jeg ikke, tvillinger? Når jeg tipper på andre, tar jeg alltid feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt jentefølelse omtrent siden den dagen jeg testet positivt. Fikk ikke noe endelig svar på ul, så det blir spennende å se om jeg får rett eller om det er en gutt som gjemmer seg der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg holder en knapp på gutt jeg. fikk gutt sist gang også og er temmelig sikker på at det blir en denne gangen også ;)

 

det spiller jo ingen rolle, bare det blir gutt eller jente er jeg fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde på følelsen at det kom til å bli gutt, men det er visst en jente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen følelse i det hele tatt for det ene eller andre, men jeg drømmer nesten hver natt at det er ei jente. Veit ikke om jeg skal stole på drømmene mine... men vi dkal på ul på torsdag, og da skal vi kanskje vite det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hele tiden tenkt gutt, men de siste nettene har jeg drømt at jeg får en jente.. Blir spennende på fredag, da er det UL!!! Håper småen vil vise hva h*n er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg det ble en dukke, så jeg tror ikke man alltid skal tro for mye på drømmene ; )

 

Vi får en liten gutt, noe som også stemte med min sterke magefølelse. Jeg var så sikker, og har aldri før vært gravid. Er 20+0 idag, og fikk den følelsen da jeg var ca 14-15 uker på veg. Rart åssen man kan bli så sikker på den ene eller det andre egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var overbevist om at jeg skulle ha en gutt.......men tok feil. På UL i går fikk jeg vite at det er ei lita jente som spreller rundt inni der. :-) Hun har fått navnet Freja.

Så nå sliter jeg litt med å si henne, isteden for han når jeg snakker om magen. Men det er jo bare moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første mann var jeg helt sikker på at det var en gutt. Det blei gutt også. Men denne gangen har jeg ingen sterk følelse for hverken det ene eller det andre. Jordmora som tok UL sa det blir ei jente, men jeg tør ikke stole på det enda. Skal ta en privar 3d i slutten av juni,så vi får se da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min første var jeg overbist fra dag 1 at det måtte bli en gutt, eller jeg ønsket sterkt 1 gutt og gutt ble det.

 

Denne gangen var jeg usikker siden jeg kjente kvalme i sv.skapet, så var vi på UL i uke 9 og da sa legen at urinrøret er langt, og etter det falt brikkene i hue mitt på plass og jeg er nå sikker på at det er en gutt igjen ;o)

 

Skal på 3D UL 1.juni, det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter at lykke liten lot oss forstå at han var på vei,hadde jeg en følelse for at det var en gutt.alt tyda liksom på det.men kvelden før ultralyden kom tvilen,kunne det være en jente?så,jentenavn ble bestemt,hehe.

men ul viste gutt.har som regel stemt med magefølelsen,men ikke da jeg venta tvillinger.da hadde jeg ingen anelse i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...