Gå til innhold

Huff...er så utrolig bekymret for babyen i magen... :-(


Tingelingelate med to tomater

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en styrtblødning tirsdag for 1,5 uke siden. Var på UL samme dag og alt sto bra til med babyen... Men så blødde jeg noen dager etter tirsdagen og slikt. Etterhvert ble det endel dager med brunlig utflod og alt var "ferdig" nå på mandag. Men idag da jeg gikk på do hadde jeg mer utflod enn vanlig med brunt og litt rødt i. Er så bekymret for at det er noe galt. Skal til legen på mandag, men vet ikke om jeg klarer å gå hele helgen uten å vite noe. Og legekontoret har stengt idag...

 

Noen som kan berolige meg? Er forresten 14,5 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de kan hjelpe deg på sykehuset der du har fødeplass? Jeg har forstått det slik at om du møter opp på sykehuset har de plikt til å sjekke deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hva jeg kan si, men jeg har en bekjent som "mens blødde" hele svangerskapet. hun har en nydelig datter på 8 år!!!

 

elles vil jeg bare si at jeg krysser fingrene for deg!!!

 

masse lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Nei, du skal ikke gå hele helgen med denne bekymringen. Her hvor jeg bor kan vi ringe direkte til jordmor i kommunen uansett tid på døgn osv og det er ellers fritt til å ringe fødeavdeling ved sykehuset og snakke med jordmor der. Forklar at dette tar fra deg nattesøvn og at du rett og slett ikke klarer dette uten å få noen å snakke med ( ny ul. )

 

Husk at jordmødrene er der for oss og uten oss hadde de ikke hatt noen jobb, så ha dette i tankene når du ønsker hjelp i denne situasjonen. Du overreagerer ikke ved å be om en ekstra ultralyd. Ring med en gang, du. Lykke til. Håper å få høre fra deg igjen Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar jenter...Nå har sambo ringt sykehuset og vi får komme til føden kl 17 for en ekstra UL undersøkelse. Kan være greit å få to meninger på hvorfor jeg har hatt to styrtblødninger også, selv om legen min er flink. Men syns ikke jeg får svar på hva det kommer av, bare at det kommer fra morkaken eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...