Gå til innhold

Popkind


Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg Molaitemor!

Jeg har jo gjort det, følg med a!!!!!! hehehe.... her er kopi av innlegget:

 

Har vært på UL, lille nurket lå med armen over hode, og beina i kors! Sprellet i ny og ned med stilige dansetrinn...... Kroppen var 6,9 cm ned til rumpa. Målte nakkefold, og den var heldigvis helt fin 1,2mm. Nesebenet var også inntakt, noe som er positivt!!! Åhhhhhh, vi er så glade ! ! ! !

 

Så nå går jeg bare og er glad for at ting så bra ut,hvordan er dt med deg, da. Over til 3 trimester snart, vel???

klemmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen assa halloooen!! Ok da, så ikke det jeg. Men du kunne ha svart meg på den tråden der jeg spurte deg, for der jeg så etter..hehe :)

 

6.9. Hvor langt er du (var da) på vei? Min var 6.0 11+6.

 

Over på 3tri på tirsdag. Grøss og gru som tiden flyr. Jeg som hadde så god tid til alt jeg skulle fikse og..hehe. Ellers er alt bra. Rygg og bekken krangler litt.

 

Hadde kjempekoselig bimgrilltreff her på onsdag. (var slik utenom treff...men bare folk fra bim.)

 

Solen skinner:))) Skal ned til Strømmen en tur å handle litt nå. Talast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 12+6 den gang da for lenge siden....( 2 dager)

Har lest om treffet ditt, hørtes superkoselig ut!

Jasså, skal du traske inne på Strømmen storsenter i detta deilige været!!! Gale, gale dame!!!!

God tur da!! Preikas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåser ganske surt og er bare sol i korte stunder:) Og skal man i bursdag, så man vel pent kjøpe gave. Planl.dag på skolen. Kjøpte med mat og lunchet med far. Vært en del ute og. Ikke det at å traske i Strømmen sentrum er spes. hyggelig for tiden...bygg meg her og bygg meg der.

 

Ellers så er jeg gal ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...