Gå til innhold

BEKYMRET/ Ikke kjent noe bevegelse idag...


hamster1, nydelig jente 28.10

Anbefalte innlegg

Kjente vel de første vage bevegelsene da jeg var ca. 15+5, så var jeg HELT sikker på at jeg kjente noe da jeg var 16+ 4, og så kjente jeg ikke noe dagen etter det, men så litt til og fra i noen dager. Var på UL for en uke siden idag, og da var alt vel. Igår og i forrigås kjente jeg tydelige spark og bevegelser flere ganger i løpet av dagen. I dag har jeg ikke kjent noe..... Er det sånn så tidlig (er 18+0) idag at det kan gå dager mellom hver gang jeg kjenner noe. Har også foranliggende morkake, så jordmor sa for en uke siden at det ikke var rart om jeg ikek kjente noe på et par uker (dva da 19+0). Men jeg har jo kjent det tydelig et par ganger i to dager og ikke noe idag.. Dette gjør meg bekymret...Er babyen trøtt idag kanskje?? ligger annerleds?

Var på vanrlig kontoll hos legen igår og da var alt bra. Har tom.lyttet med Babywathceren idag, og jeg fant hjertelyd :-)) Men er det sånn at det kan være dager uten at jeg kjenner noe så tidlig/sent..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du er bekymret, men dette tror jeg er helt naturlig. Hvis babyen ligger litt anderledes og sparker feks innover mot ryggen din er det ikke sikkert du kjenner noe. Etter det jeg har lest skal det enda være noen uker til du skal kjenne liv hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også at det er en stund til man skal kjenne liv hver dag. Og enkelte kjenner jo ikke første bevegelse før rundt uke 24 heller. Men jeg blir jo bekymret for alt... huff... Så lurte på om flere hadde dager da de var 18 + som de ikke kjente noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at man skal kunne begynne å "telle trivselen" fra 28 uker jeg. Jeg fikk i allefall et sånn skjema som man skulle bruke til å registrere trivsel etter 28. uke:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...