Gå til innhold

Stripe under navlen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! Når kommer den stripa under navlen som det snakkes om?

Noen som veit sånn ca når den oppstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke sånn stripe i mitt forrige svangerskap. Den har ikke kommet enda heller. Er i uke 20 nå.

Så det er nok ikke alle som får den. Hvis den kommer,så forsvinner den igjen etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 32uker på vei å ikke fått noe stripe enda. med førstemann fikk jeg den stripa i uke 20. tror ikke alle får den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stripa har litt sammenheng med pigment i huden såvidt jeg har skjønt - noe med produksjonen av melanin. Ikke alle får den nei, - jeg er veldig lys og fikk verken mørkere brystvorter eller den stripa i forrige svangerskap. Ser ikke ut til at jeg får det denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk rett etter ul i uke 18 i forrige svsk. Er nå i uke 27 og har ikke antydning til stripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en svak stripe i uke 15 er i uke 19 nå og stripa er like svak enda.

Ikke alle som får den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt om den stripen... men eg har ikke fått noe så eg kan se hvert fall... og eg er i uke 25...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stripe, men ikke så sterk,.. Så den første gang et sted mellom uke 15 og uke 16..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk stripa i begge tidligere svangerskap, men husker ikke hvor tidlig den kom. Mener den kom noe senere..??

 

Nå er jeg i uke 15. Trodde ikke jeg hadde den ennå, men ved nærmere ettersyn, kan det kanskje være en svak stripe der nå også. Det er litt vanskelig å se, for pga forebygging av åreknuter og hovne bein på jobb, går jeg med strømpebukse med støtteeffekt, og som strømpebukser flest, har den en søm foran, og lager derfor rød stripe på magen. Men jeg tror jeg ser en svak pigmentstripe litt mer sentralt for denne, akkurat fra navlen og nedover. Skal bli spennende å se i litt bedre lys på dagtid, når jeg får av meg strømpebuksa.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tydelig at det varierer. jeg fikk den sist gang, men ikke før ganske sent i svangerskapet - uke 30 kanskje? har ikke fått den enda denne gangen , er 21+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JM mi sa at det var oftes når en bar gutt at den stripa kom. Jeg fikk den i ca uke 12 når jeg gikk med sønnen min. Hadde den fremdeles da jeg ble gravid nå, tror ikke at den er blitt mørkere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk knall sterk stipe tidlig da jeg gikk med guttene. Da jeg gikk med jenta kom den ca.14 dager før termin og den var svak...Er spent på om stripa kommer denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en svak svak svak antydning til stripe. Jeg hadde ikke lagt merke til den før sambo sa jeg hatte fått en "strek på magen". Det er vel en uke siden, dvs uke 16. Så den er der, men nesten usynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne fikk denne stripen i uke 34, hun fikk jente:) Jeg har ingen antydning til den, er 17+2 i dag. Har derimot fått ei slik stripe i form av små små dun-hår, rart. Skikkelig sti opp til navlen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...