Gå til innhold

Klage litt...


Sommerfugl24

Anbefalte innlegg

er det flere her inne med en gubbe som aldri orker el vil finne på noenting??? jeg er så lei det jeg..jeg syns det er koselig å få bevege seg litt, komme seg opp av sofaen og ta seg en tur ut, enten om det er en biltur, gåtur eller noen andre aktiviteter...selv om man jobber, skal det virkelig så mye energi til for å komme seg ut av sofaen og finne pånoe???????

 

Arg!!! jeg blir så frustrert...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi han et spark i ræ...;) Skjønner at det er frustrerende, for ikke å snakke om kjedelig. Jeg har en samboer som helst vil finne på noe hele tiden, kan bli slitsomt det også, men det finnes da en mellomting.

Hva er grunnet for dette da? er han alltid sliten eller er han bare giddalaus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps,har en slik en jeg også;;))

Det er utrolig kjedlig. Han blir med på ting når jeg spør han,men føler sjelden han tar iniativ til å gjøre noe,og det er kjempekjedeliG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det som er prob. her også..er alltid jeg som spør om vi skal finne på noe..bortsett fra kino da.. det vil han gjerne..men da sitter vi jo på ræva da også hehe.. Men skal vel innrømme at de hormonene mine tar litt overhånd her om dagen også..så jeg blir vel raskere sur på det området hehe..

Men ja, frustrerende noen ganger, må liksom dra han med på ting noen ganger....

Håper bare at ikke jeg må fortsette sånn etter ungen er her... for da blir det ikke mye sofasliting vet jeg!!

 

Men må legge til da, han er jo den mest fantastiske mannen jeg har møtt...så jeg er bortskjemt egentlig... men å lette på ræve iblant, ja det hadde han hatt godt av! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm har jrg skrevet dette innlegget tro?

Det var akurat dette jeg gikk og tenkte på da jeg gikk tur med hunden alene før i dag Etter å ha prøvd å få med gubben :)

 

Enig i begge innleggene til Sommerfugl da Mannen min er verdens beste egentlig, men kino er også det eneste han foreslår

 

Her i huset er det jeg som jobber mest så han kan ikke skylde på det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...