Gå til innhold

Hurra det sparker! (17+5)


Amelia*Okt06+juni09*

Anbefalte innlegg

I de siste dagene har jeg oftere og oftere kjent noen "sprell" i magen, og i går var jeg ikke lengre i tvil - det er den lille som slår fra seg :)

Det kjennes ut som en blanding av leamus i magen og bobler som sprekker, ganske sprøtt i grunn.

Var hos jordmor i går som også bekreftet at det nok er spark jeg kjenner, og etter at hun kjente på magen min så kunne hun fortelle meg hvordna babyen ligger og at h*n hadde beina omtrent der jeg kjente boblinger litt tidligere på dagen. Mooorrrooooo :)

Ultralyd neste uke, gleder oss stort til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Er en kjempeherlig følelse å kjenne babyen sparke! Er selv i uke 28, å har gleden av å kjenne masse liv hver dag :-)

Lykke til på UL, skikkelig moro å få se babyen for første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅååååååååååååååååååå :-( Eg vil også kjenne spark! Er helt frustrert eg, for eg syns virkelig det er på tide! Er 17+6 idag.

 

Men veldig fint for deg da Amelia74 ;-) sikkert en helt fantastisk følelse... og nå vet jeg litt mer om hva jeg ska kjenne etter....

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt. Gleder meg til det merkes liv her også. Snart 17 fullgåtte uker og venter spent på å kjenne at det er noen der inne. Kos deg med sparkene og sprellene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det hørtes herlig ut, blir helt misunnelig her..

 

Jeg ligger 2 1/2 uke bak deg, og må nok smør meg med tolmodighet noen uker til. Men jammen gleder jeg meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, det høres så herlig ut. er selv 17 fullgåtte uker nå og bare venter og venter på et lite livstegn.. Vanskelig, syns jeg kjenner noe innimellom, men det er jo ikke så lett når man ikke vet hva man kjenner etter:) Satser på at innen et par uker så kjenner jeg det godt. Gleder meg:)

 

Kos deg med spiren da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...