Gå til innhold

Å tisse piggtråd... :(


Kanutten & småen + Lucia

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg hva det betyr..... Åhhhh hvor vondt...

Tror jeg må ta meg en tur til legevakten i dag og få avlevert en urinprøve. Jeg fikk så vondt i magen og ryggen i går + at det svir noe inni helv.... Har hatt uvi før, men det har aldri vært slik før. Blir bekymret jeg... :(

 

Nå sitter jeg og venter på at sambo skal våkne så han kan kjøre meg til legevakta. Våknet tidlig og fikk ikke sove mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja fort deg til legen, uvi er ikke å spøke med, kan ende med nyrebekkenbetennelse og det er visst helt jævlig.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes mer ut som en nyrebekkenbetennelse/ pyelonefritt det der.. Lurt å dra på legevakten, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake fra legevakten..

Det var ikke urinveisinfeksjon eller noen annen infeksjon. Hadde litt bakterier i urinen, men ikke mye. I tillegg var det blod i urinen, ikke mye av det heller. Skjønner ingenting jeg...

De undersøkte meg skikkelig og jeg følte de tok meg på alvor, men ble altså ikke noe klokere. Fosterlyden var på 152 så der var alt ok.

Jeg måtte levere 2 urinprøver (den ene skulle sendes inn) og de tok prøver fra skjeden.

Så nå er jeg hjemme igjen med beskjed om å drikke masse og komme tilbake hvis det skulle forverre seg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...