Gå til innhold

Jeg vil bare si at jeg er såååå glad:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Tenk, jeg er gravid med vårt første barn. Vårt lille kjærlighetsbarn. De første 13 ukene er overstått, og det er rimelig trygt at dette vil gå bra:)

 

Jeg har verdens beste samboer, som gleder seg til å bli pappa, men som bare må le og bli litt oppgitt over at jeg er så ivrig, og vil kjøpe mest mulig på kortest mulig tid:)

 

Skal til legen på tirsdag, og jeg håper jeg får høre hjertelyden på det lille knøttet:) Gleder meg til ultralyd, og gleder meg til å handle alt utstyret som må handles inn:)

 

Jaja, masse tull dette, men måtte bare få det ut. Drømmer meg litt bort i min egen lille verden:)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!! godt å høre litt positive innlegg og!!! (selv om jeg blir nesten litt sjalu på dere som har det så fint, når alt her går åt skogen...)

 

blir veldig glad på dine vegne!!! ønsker dere alt godt!!!

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det ikke deilig å være gravid, å vente et lite barn.

Jeg har et barn fra før men gleder meg noe helt sinsykt.

SMIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi niko. Jeg mente ikke å tråkke på noen altså. Vet ikke hav som skjer hos deg, men håper alt ordner seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååå, den henger jeg meg på også!

Gleder meg sååååå masse til november, og ikke minst alt som skal skje i tiden frem til det, da!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

go'klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri trodd at det ville føles så deilig å kjenne sparkene fra et annet menneske inni seg. Det det er det altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...