Gå til innhold

Hvor mye har/hadde dere lagt på dere i uke 12-16?


HTC

Anbefalte innlegg

Er 12+0 i dag og vekten viste 1kg opp fra det jeg veide før svangerskap.

 

Er veldig spent på hva jeg kan forvente meg i de neste 4 ukene!

 

Hva har/hadde dere lagt på dere når dere var i uke 12-16?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 uker på vei nå og har gått opp en plass mellom 1/2 til 1kg fra før svangerskap. Regner med det sier pang plutselig lenger uti:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned 4 kg siden jeg ble gravid, sånn var ståa da jeg veide meg hos legen da jeg var 15 fullgåtte uker. Aner ikke om jeg er gått opp noe på en uke. Men fikk beskjed om at jeg måtte begynne å legge på meg?! Jeg gjør det jo ikke med vilje da.. jeg spiste lite i 1.trimester da jeg var kvalm, men nå spiser jeg tilnærmet normalt. Det eneste er at jeg blir fortere mett, så jeg spiser ikke riktig så mye. Men uansett er det ikke lite, det var vel heller sånn at jeg spiste litt for mye før jeg ble gravid..hehe:) Bir spennede å se da jeg skal til jordmor 1 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+1 i dag, og har ikke gått opp et gram ennå. Har hatt enkelte kvalmebølger i 1.tr, men føler at jeg spiste som vanlig. Er fortsatt veldig trøtt, så det blir nok litt mindre trening enn vanlig - ønsker meg litt mer overskudd til å holde kroppen i nogenlunde form! Kiloene kommer etterhvert - men jeg føler meg liksom bedre når jeg får trent nogenlunde som jeg pleier.

 

Gleder meg forøvrig til at "julepølsa" på magen tar form og blir en fast liten kul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 uker i morgen. Har gått ned 0,5 kg. Tror det skyldes at jeg i begynnelsen ble veldig fort mett og måtte spise mange små måltider, i stedet for 3 måltider som jeg pleide. Prøver også å være mer aktiv, men ikke alltid så lett det....

 

Og heldigvis er jeg ikke sugen på noe, ikke engang snop :-)

 

Bare venter på at vekten skal øke nå. Regner med at den gjør det snart... Er litt redd for å legge på meg mye, -har et håp om å ikke gå opp mer enn 10 kg, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 16+5 i dag og veier nå 5.5kg mindre enn det jeg gjorde da jeg ble gravid. Har kastet opp siden starten og kaster fortsatt opp daglig. Derfor går ikke vekten opp. Men magen syns jo da og jeg gleder meg over den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, husker det skjøt fart rundt uke 20 i forrige savngerskap! Nå er jeg i uke 14 og har lagt på meg 0,5 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagt på meg ca 5 kg jeg. Er 13+5. Helt ok synes jeg. Hørte ikke noe galt om det på kontrollen hos jordmor i dag. Venter tvillinger så det er vel litt mer av alt der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på meg ca 2kg fram til uke12, nå er jeg i uke 21 og har lagt på meg 4kg totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i midten av uke 16 og har i følge vekta hjemme (hmmm....) lagt på meg 4,5 kg:o)

Sannsynligvis en del vann i tillegg til babyen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 16..og er to kilo ekstra... Men merker det ikke... Var slank fra før av..så litt ekstra skader ikke..=) Men er veldig bevisst på hva jeg putter i meg... Har vært mye kvlam..men SPIST for å slippe kvalmen...Noen spyr...jeg spiser...*hehe*... Har god forbrenning ..Håper den holder seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 17, veier det samme som da jeg ble gravid, men er fra før 3kg for mye i følge BMI. Kan jo nå "skylde på" graviditeten, tihi.. Men håper inderlig det går an å holde litt lav profil ut tida og, slik at det kanskje ender med å gå NED noen kg etter fødsel, slik som kg-ene raste av etter forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+3 i dag og har ikke lagt på meg noe enda.

Har ikke hatt voldsom matlyst, men blir sulten fort og spiser ofte.

Later til at det holder forbrenninga i gang.

 

Magen har poppet ut litt, så det er nok litt omfordeling av vekt inni bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også 12+0 i dag, men har ikke turd å gå på vekta ennå...

Vet jeg har lagt på meg en del rundt magen iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...