Gå til innhold

Bekkenløsning???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Til dere som har bekkenløsning? hvordan merket dere dette? Har de siste dagene vært plaget med vondt i nedre del av ryggen, og litt nedover mot rumpebenet!? Har ikke lyst til å ha bekkenløsning, når formen er så bra ellers?!?! har en sjef, som aldri kommer til å tollerere at jeg evt blir borte..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan tyde på bekkenløsning. Hør med legen/jm. Hva sjefen tolererer og ikke tolererer skal du IKKE bry deg med. Det er din kropp og ditt liv og det må han bare godta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med forrige innlegg. Sjefen skal du ikke bry deg om. En seriøs sjef vil prøve å tilrettelegge arbeidshverdagen for deg, slik at du kan fungere i jobb så lenge som mulig. Det er da noe som heter inkluderende arbeidsliv, og aktiv sykmelding. I mitt første svangerskap hadde jeg en topp sjef som virkelig tok hensyn. Jeg er sykepleier og jeg ble fritatt for tunge arbeidsoppgaver, slik at jeg skulle slippe å bli sykmeldt. Hun syntes min kompetanse og erfaring var gull verdt, og var villig til å betale for ekstra innleie istedet for å risikere at jeg ikke greide å gå på jobb. På denne måten sikret hun seg at der var en sykepleier til stede på jobb på mine vakter gjennom hele sommeren, som jo er en sårbar tid i forhold til å få dekket opp med fagfolk. Hadde jeg blitt sykmeldt, ville avdelingen og sykehjemmet forøvrig i verste fall blitt bemannet med bare ufaglærte.