Gå til innhold

Gul-grønn aktig slim fra skjeden..(sorry detaljer her..)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt soppinfeksjon fra forrige uke.. prøvd noen dager med krem og to med sånne piller..men den gir seg ike helt.. og igår hadde jeg litt sånn gult slim... æsj..

Noen som vet hva dette er? og er det farlig? er det pga soppen..

Æsj jeg liker ikke sopp altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

 

det er helt normalt med mere gul utflod når man er gravid. man får og mye mere av det når man er gravid. så hadde ikke bekymret meg for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfloden øker ved graviditet, men den skal være hvit og ikke klumpete. Noen ganger er min lys, lys gul og det er også normalt. MEN den skal i hovedsak ikke være gul på farge og jeg ville snakket med jordmor/lege om dette og SPESIELT når den er grønnaktig. Dette er infeksjonstegn og skal undersøkes for behandling av lege. Dette er viktig for å unngå abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest et svar fra jordmor her inne et sted at det er helt normalt med gul/grønt slimete utflod.....Jeg har vært plaget med det selv. Nevnte det til gynekologen min, han tok en bakterieprøve - men sa han også at det var helt normalt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde det samme som deg, hjalp ikke med soppkremen heller! Fikk vite at jeg hadde skjedekatar. Det er ikke farlig men legen min sa den bør behandles... Så kanskje greit å ta en sjekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det lukter vondt, kan det være bakteriell vaginose, og da må du til lege for å bli kvitt det, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg "sliter" med det samme. Klaget til legen min på sist kontroll, men han sa at så lenge det ikke lukter så ville han se det an. Jeg skifter truser ofte pga mye utflod, og har i denne sammenheng, også spylt underlivet (skjeden) godt når jeg dusjer. Dette har tatt vekk fargen på utfloden, men så har den jammen meg kommet tilbake noen dager/uker etterpå. Så jeg skal nevne det på neste kontroll også.

 

Men leser jo her inne at det er visst ikke SÅ uvanlig. Men greit å nevne det til legen uansett... synes i hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville gått til legen for å sjekke at du ikke har en infeksjon. Better safe than sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo akkurat vært ei her inne på sida som sa hun hadde slik grønnlig utflod, og at det bla. var et tegn på infeksjon i underlivet... Hun mistet jo babyen sin pga dette, så hadde det vært meg ville jeg dratt til legen og fått sjekket om jeg hadde en slik GHB infeksjon.

 

Hun det gjaldt skrev at det var velidg vanlig å ha slik GHB infeksjon, men det var når den blomstret opp at det var farlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...