Gå til innhold

Mange med termin i novenber her????


Mortil4-gutter

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har termin ifl legen 9.11, jordmor mente rundt 6novemer. Skal til skreening 12juni, blir spennende å se da. Formen er på topp, masse energi. Jobber fremdeles fullt og stortrives med å gå på jobben, kollegaene er bare så omtenksomme.

 

Nyter dagene og har begynt å shoppe litt. Vårt første barn så vi gleder oss masse. Alt er nytt og spennende

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mens termin er 27 okt, men når jeg var på ul i går sa ho at jeg var 2-3 uker kortere på vei, så hun ville ikke gi meg termin ennå, skal tilbake om 3 uker. Så det blir November baby på meg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23. november, ikke engang et halvår igjen nå....

 

Tenkte litt på det med lav blodprosent (HB). Selvsagt er 7,4 og 9 for lavt, men jeg stusset litt på de sammenligningsverdiene dere har fått oppgitt av legene deres. Normalverdiene for ikke-gravide kvinner er: 11,5 - 15,5. Det er helt normalt at HB-verdien går noe ned i svangerskapet, for vi øker jo blodvolumet vårt betraktelig, og det tar litt tid før kroppen har fått kommet ajour med å produsere tilstrekkelig med røde blodlegemer. Mange gravide trenger jerntilskudd, men dette avgjøres vel så mye av jernlagrene i kroppen i begynnelsen av svangerskapet (blodprøve tas første legekontroll), ikke bare av hemoglobinnivået i blodet. Uansett. Det eneste jeg ville fram til, var at jeg synes legene stiller vel høye krav til hemoglobinnivået hvis de mener vi gravide bør ha et hemoglobinnivå på 13 eller 14... Så høyt er det ikke alle ikke-gravide som her engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 14 nov, men skal til ul 6. juni så alt kan jo forandres på. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legetermin 19.november, men 20.november etter egne beregninger så d blir rundtom der hvertfall :) ultralyd 15.juni og gleder meg masse! Håper de kan se om d er gutt eller jente! Blir to tette her.. fikk ei jente 25.12-04 så ca 23mndr da :) men men! fikk ikke barnehageplass til lille snuppa så da får vi ha henne hjemme å prøve å få tid til litt kos hvertfall! (har heldigvis en nabo m 2 små hjemme så de kan leike litt :):)) Lykke til alle sammen!

Er forresten i Ålesund.. andre som er i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har føreløbig termin den 9 november jeg og... har ul den 9 juni så da får jeg vite om den blir forflyttet frem eller tilbake.... blir spennende og håper jeg får vite kjønnet da....

har en jente og gutt fra før... vært greit å vite kjønnet for da er det liksom mye lettere å ordne klart til det nye barnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 7. november. Det blir første babyen vår!

Har heller ingen plager, og jeg synes tiden går veldig sakte. Gleder meg til å kjenne noen bevegelser eller "bobler". Nå går jeg bare og venter på ordinær ul 13. juni :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreløpig termin 15.nov.... UL 8 juni..Blir spennende..;) Her er det lemus i magen stadig vekk nå...Litt koselig... Min første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreløpig termin 05.11.06. Skal på ordinær ul torsdag 01.06.06, så det er mulig den blir justert litt da.

Dette er vårt første barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 10. nov. og koser meg som gravid nå! Nå har det begynt å bli fint, var litt tung de første månedene... Synes egentlig tiden går fort jeg, men gleder meg veldig til det begynner å nærme seg vinteren da=) Det er så deilig med en liten i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mange foskjellige terminer.18 nov er den siste.det var etter innvendig ul i 12+5.jeg venter mitt første.har slitt med kvalme siden uke 6 spyr hver kveld.er kanskje tre kvelder siden jeg begynte at jeg ikke har kastet opp.håper det snart gir seg.jeg er 22 år gammel fra fr.stad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg og har termin 28.11 som eg ser andre også har! Rekner med at terminen blir flytta når eg har vore på ultralyd!

 

Dei nærmeste veit det, pluss jentene som var i utdrikkningslaget for 1.5 veke siden! Skal gifte meg til helga, så resten av slekta får vite det då. Rekner med at fleire har mistanke om det då, men.... Nå får dei det iallefall bekrefta!!:-)

I dag har eg hørt om 2 stykk som har mista den lille i magen sin, ho eine var like langt komt som meg, 14 veker, og ho andre (ganske nær venn av meg) var vell 10 veker på vei... Off... det er fælt når sånt skjer! Krysser fingrene for at dette går bra ia llefall!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en novemberbaby i maven =) Menstermin 7. nov. Skal på ul. 7. juni, er spent på om den blir korrigert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...