Gå til innhold

Er det normalt...?


Sarah_Evelyn *Fødeklar*

Anbefalte innlegg

Å kjenne så lite liv som jeg gjør? Er i uke 19 og andregangs...Er litt urolig, skal ikkje på ultralyd før på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det meste angående å kjenne liv er normalt - altså de sier jo at de fleste rundt uke 20 skal kjenne liv. Selv om du er andregangs, så kan dette være en rolig baby og det kan være morkaka ligger på fremveggen av magen, slik at den demper for sparkene til lillebabyen din. Ikke bekymre deg - og gled deg heller masse over de sparkene du kjenner. Og gled deg til ULèn til mandag - da får du endelig se din lille skatt inni magen =)

 

KLemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kjente ikke liv før i uke 20-21 og min morkake lå foran slik at den dempet sparkene. Nå i uke 26 kjenner jeg masse liv hver dag. Jeg tror de sier at alt fra uke 14- 24 er normalt. Da jeg var hos lege i uke 20 sa hun at det også er vanlig å ikke kjenne mye da. Det kommer nok snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du..uroer meg for det samme som deg. Er annengangs med tvillinger, og de er kjemperolige! Datteren min var i hundre nesten konstant, men disse merker jeg neste ikke noe til. Men det kan vel være sånn når man har morkaken foran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var rundt de tider jeg begynte å kjenne ordentlige bevegelser. andregangs selv. Morkaka forran. Men trenger ikke være derfor du ikke kjenner noe. Har mye med hvordan babyn ligger også. Ligger de bak i ryggen liksom kjenner man mindre til bevegelsene.

 

Mandag er rett rundt hjørnet, skal se det spreller rundt inni der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Første svangerskap kjente jeg liv fra uke 15, denne gang kjente jeg ingenting før uke 20. Morkaken ligger på fremrevegg å demper litt. Er nå 26 uker på vei og kjenner mye liv, men uke 20-24 var barnet veldig rolig så jeg måtte kjenne etter for å kjenne liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...