Gå til innhold

Litt pinlig spørsmål...... (rødme)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere som har (kremt) veldig økt sexlyst som gravide? Her tar det helt av, mannen min er snart utslitt huff.... Blir verre og verre fra uke til uke, vil helst 5-6 ganger om dagen. Høres ut som et luksusproblem, men er frustrert og sliten av det. Tenker på det omtrent hele dagen, og får ikke sove før jeg har hatt orgasme. Er jeg unormal??? Er det noe jeg kan gjøre med det? Får også ofte litt vondt i magen etter orgasme, men klarer ikke la være. Hadde det litt sånn i forrige svangerskap, men da ikke så ille og først fra ca uke 26-27. Nå er jeg i uke 17. Håper jeg får seriøse svar her, synes dette er vanskelig og slitsomt.

 

Er anonym nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok kynnere du får etter orgasmen, og det er ikke farlig så lenge den slipper taket etter en stund:)

 

Har ikke noe svar å gi deg på ditt andre problem, men jeg skjønner det kan bli nok ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du er unormal. Var litt slik sist jeg å, men nå er det normalt.

nyt det du, er jo litt gøy at gutta må slite litt den veien å. hører så mange menn som klager over for lite sex.

 

Bare pass på at han ikke blir sår, for det er ikke noe godt for han.

det ble nemlig min sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i mitt 1. svangerskap, da var jeg sånn også.

 

Trenger ikke bruke mann din hver gang.. har vel noe utstyr, kos deg du :-)

 

Denne gangen er jeg ikke sånn, venter sikkert ett annet kjønn.

Var din 1. en gutt? Det var min min, tenkte at man kanskje fikk litt mer mannlige hormoner.. he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg var sliksistjeg å men ikke nå, sist var det en jente hos meg. så jeg tror ikke teorien din stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, hva ikke vi gravide skal slite med..... Jeg var slik forrige gang og fikk jente. Er sånn nå også, men UL viste at det trolig er gutt. Hm... Da er det ett av to, enten uavhengig av kjønn eller så venter jeg jente denne gangen også :-)

Anyway, tror det er veldig vanlig med endring i sexlysten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...