Gå til innhold

Melkelekkasje....


Minto

Anbefalte innlegg

Noen andre som lekker melk allerede??? Er 23 uker nå, men har lukket siden uke 18... :P Trøster meg med at jeg har melk til ungen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen:-)

Lekker ikke ordentlig ennå, men "sitter fast" i bh'en noen ganger pga at det blir litt fuktig. Er 21+2 nå. Skal visst være ganske så vanlig:-) Som du sier - du har i alle fall melk til ungen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her lekker d!!

er 21 uker nå men begynte å lekke for ca 2 uker siden...blir bare mer og mer...d bare kommer ut...må snart kjøpe ammeinnlegg hehe..

har hvertfall melk nok til babyen som kommer:)

trodde d var tidlig å lekke nå men hører d er flere som gjør d..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det ikke er bare meg... Vet at moren min hadde masse melk når jeg ble født, måtte bytte skjorte tre ganger i løpet av fødselen...men hun begynte ikke å lekke så tidlig... Blir store flekker på toppene mine, så her går det i innlegg hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

må nok gå å kjøpe meg innlegg ja...

trodde ikke man fikk melk/lekkasje før noen uker før fødselen så jeg lurte fælt når d skjedde første gang...hehe

trodde d var noe galt med meg.

heldigvis så var d ikke d:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...veldig festlig når det dukker opp våte flekker på puppene.... Jobber som lærer, så innleggene er på! Ikke tenkt å sitte foran en gjeng med flåsete gutter på 17 med våte pupper!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe nei d hørtes ikke så veldig gøy ut nei...litt flaut ja

har helst skjedd om natten her men nå har d begynt å skje ofte om dagen og ja d er flaut når flekken/flekkene dukker opp.

jobber med psykisk utvilklingshemmede så de skjønner ikke så mye men allikevel..Flaut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...