Gå til innhold

knipeøvelser...


Lykkelige-tulla

Anbefalte innlegg

Er dere flinke til å gjøre knipeøvelser jenter?? Jeg var veldig flink i begynnelsen, men har virkelig gjort en dårlig jobb nå siste 2-3 ukene..Har bestemt meg for at dette ikke går an, og at jeg må ta meg sammen!! Håper dere er flinkere enn meg, hvis ikke: KOM IGJEN OG KNIP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv e eg veldig flink til dette. Bruker å gjøre det når eg sitte forran pcen og tven.

Greit me ein påminnelse =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært flink, man tenkte å ta frem noen "knipe"kuler jeg kjøpte på et dildoparty for en stund tilbake. De skal vist ha god virkning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man ikke skal knipe så veldig, før etter fødselen, hva skal man tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter opp her, viktig!!!

la oss minne hverandre på det. fint å ligge på sofan og knipe mens man koser seg med bim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI

Godt å høre at det ikke var bare jeg som hadde syndet med knipinga:) Ny uke nye muligheter!! Dette blir den store knipeuka... og den skal bare fortsette...men først denne uka! Får se å komme inn i en god rutine!

 

Tudelitu, knip igjen magedamer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra!!

Nå kniper jeg også :-)

 

KJøpte meg sånne kuler, knipekuler ( to som henger i sammen, he

, de bare detter ut.. hehe, må nok knipe litt ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å knipe litt jeg også, men jeg syns det er så fryktelig ekkelt. Kiler på en sånn ubehagelig måte, men jeg må vel bare holde det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...