Gå til innhold

Da har jeg kjøpt min første mammabukse!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en del klær fra forrige svangerskap, pluss jeg har lånt av ei venninne. Bruker fremdeles vanlige klær, men var så redd for å ikke finne rett str når jeg plutselig trenger:)

 

Synd butikkene tar inn så få i hver str. Var både på Engler og Polarn og Pyret igår å kikket. Både jeg og minsten fikk klær på P&P igår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer da!!!

jeg og har gått til annskaffelse av en mamma bukse. den er helt genial! er en joggebukse type fra h&m, var på tilbud på nettet! kan brukes med liten mage, og passer fotsatt med stor mage!! anbefales!!!! jeg passer ikke de vanelige buksene mine, har ikke gjort det på ca 6 uker... men har kjøpt noen vanelige bukser med snøring i livet! det funker jo bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det er den trikot buksa! sorry for tregt svar... skal prøve å finne linken! det er hvertfall hm.no....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er de mammabuksene som gaar langt opp under armene, de glir bare ned og blir hengende mellom beina (kanskje de passer bra paa andre, men ikke paa meg!)

Sist jeg var gravid kjoepte jeg vanlige bukser (f.eks dongeribukser) som var veldig lav i livet, slik at de kom under magen (maatte jo kjoepe et par stoerrelser stoerre enn de jeg valigvis bruker....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var akkurat det jeg synes var så genialt med den buksa jeg kjøpte, den braetter man bare ned til der hvor den passer deg... jeg liker den hvertfall, og jeg har den ikke langt opp på magen, og den henger ikke nede på knærne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også mamma bukse fra h&m....synes de er helt fantastiske å ha på...og bare bretter den ned:)

min er litt stor da...for jeg tenkte ikke over at det er magen jeg vokser mest...og ikke rumpe og lår...:-(

så må nok invistere i enda en....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har gjort samme tabben jeg. Hvis de er for store glir de bare ned. Trenger også en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lave (under-magen) mammabuksene fra tete-a-tete er helt geniale, synes jeg. De sitter godt (og tøft) på og har masse strech i jeans-stoffet så de vokser liksom med meg! Og så har de vanlige lommer både foran og bak.

De selges i mammatøybutikker og ikke på HM, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...