Gå til innhold

treff på ringerike.


♥sjiga♥

Anbefalte innlegg

Jenter, ikke alle har svart. C-millan, skjønner at du vil ha et svar snart...

Ajas og C-millan, hvis det er greit for dere-skal vi utsette treff en uke?? Til neste fredag eller lørdag? Som dere sier, hadde det vært hyggelig om alle kunne...og jeg gleder meg...

Hva sier dere?? Utsette en uke, da jeg ikke kan førstkommende fredag og Ajas ikke kan førstkommende lørdag??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg kan fredag men ikke de andre dagene denne helgen. hvis dere finner ut at vi utsetter det til neste helg kan jeg da også. hvis det blir utsettelse kan noen da endre dette på treffsiden da jeg har lagt det ut der. jeg er ikke hjemme før i morgen formiddag så jeg sjekker hva det ble da jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter da er jeg kommet hjem igjen.

har nå avlyst treffen våres, i dag, fordi det virket som det ikke ble i dag.

av erfaring kan jeg si at det sjelden er at en gruppe på 4-5 personer kan likt. slik at det er bedre å ha treff når flest kan. så kan heller de andre bli med neste gang. som dere ser er det også en som ikke kan neste helg.

 

så jeg foreslår at vi prøver på nytt. og finner den dagen det passer for flest. og da heller prøver å avtale treff flere ganger slik at alle får møtt hverandre.

 

jeg gledet meg faktisk til denne treffen, og la opp uka mi etter den og reiste hjem i dag. for å få være med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir treffet utsatt til neste helg?

Det er vel sjelden det passer for alle.

Er ikke sikker på om det passer, bare si fra når det blir treff så kommer jeg om jeg får det til!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C-millan ¤08.09.06¤

 

jeg kan sikkert hente, hvis det gjør at folk kommer neste helg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gledet meg jeg og :o) Skal vi si neste fredag istedet da? Det vil vel alltid være en eller annen som ikke kan, men vi får gjøre det beste ut av det, eller hva :o) Gleder meg masse til og treffe dere og snakke med noen som VET hvordan det er (og kanskje komme litt bort fra mann og barn) Ikke bestandig like lett for gubben og skjønne hva det er, eller for barna å skjønne hvorfor mamma blir så sint og lei seg for ingenting :o)

 

Da Håper jeg vi fikser noe snart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Vel, tror nok at alle gledet seg til treff på Kokkens! Men, nå som det er utsatt -skal vi si fredag om en uke, 17 / 18-tiden??

 

Og som dere sier så hadde det vært gøy å få til flere treff slik at alle kan møte hverandre:)

Hva sier dere?

 

Ellers en ting: noen av jentene blir bare "borte" og da blir jeg usikker på hvor mange som vil / kan treffes??

 

Men, fredag om en uka -hva sier dere til det??

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi fredag til uka vi! Kanskje vi kan si halv seks feks? Bare sånn at jeg er sikker på gubben har kommet hjem fra jobben.

Er dere enige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer gjerne fredag den 2 juni.

jeg vet at jeg er borte noen ganger men den siste uka har jeg besøkt mamma og nå i helgen har det vært turnstevne. og da er det ikke lett å sjekke innom.

 

hvis alle prøver å ågi et svar i løpet av noen dager så vi kan sette det opp på treffsidene. da kan det hende at flere dukker opp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... Skulle gjerne ha vært med, men det går ingen buss ned til Hønefoss da.. Typen jobber, men jeg skulle veldig gjerne ha vært med.

Kan kanskje høre med noen på jobben om de skal nedover, det kan være en mulighet:-) Satser på at jeg får ordna det...

Stoore klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag 17.30 r helt greit:))

 

Jeg kommer -vi kan sikkert snart sette det på treffsidene:))

 

Håper mange kan komme da:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...