Gå til innhold

Hvor mange her er 16/17 uker på vei?


Susanne-75 3 gutter!

Anbefalte innlegg

Runder 17 uker i morgen, og lurer på hvem som er like langt?

 

Husker vi var mange som var likt løypa rundt uke 13, men hvor er alle nå?

 

Og når har dere ul? Min er 6 juni - forsommerens ultimate høydepunkt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 17+2, så er jo da i min 18. uke.. UL 29. mai :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16 uker på vei, men har ikke UL før 15 juni.. Har vært på en i uke 13 da, kanskje derfor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge menstermin begynner jeg på uke 18 i morgen... skal på Ultralyd på tirsdag, men har stor tro på at jeg kan bli satt tilbake endel da... så det blir veldig spennende å høre va de sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

Jeg er 16+3 uker på vei. Jeg skal også til jordmor for første gang på mandag og skal ha første time til ultralyd den 6. juni.

Spennende... c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi jo en fin gjeng,da:-)

 

Hadde egentlig ul 31 mai, men er i London den uken og måtte flytte den..Gleder meg så enormt til ul, men vet at dagen før begynner jeg å grue meg også:-)

 

Har hatt 3 ul allerede pga blødninger, begynner endelig å kjenne liv innimellom så det er betryggende!

 

Heldig er du som har ul allerede til uken!! Du må la høre fra deg så vi får vite hvordan det var:-)

 

Til Jenny36, har vi samme termin da, ettersom vi er like langt? Ul sist sa 1 nov..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 16+6 idag! har ul 31. mai, gleder meg!

 

Gleder meg til å høre om hvordan det har gått for dere andre på ul!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15+4 i dag, så i min 16 uke. Skal på ordinær ul 9 juni på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15+6 i dag, så er jo i min 16. uke, hopper over til 17. uke i morra. Skal på ul. på Ullevål den 6. juni. Både gruer meg og gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er iflg UL i uke 10 16+3, noe som stemmer veldig bra med mens termin, eggløsning etc...

 

Har fått innkalling til to UL, en 23. mai og en 2.juni. Skal avbestille den 23.mai da jeg ikke ønsker fødeplass på dette sykehuset og ikke skjønner helt hvorfor jeg i det hele tatt har fått innkalling fra dem.. Noen som har rota, for jeg kan jo ikke føde på to forskjellige sykehus heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann =0)

 

Jeg er begynt på min uke 16 idag...15+1 :)

Skal på ultra 13.juni...gleder meg masse masse!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Jeg er 16+0 i dag, og har ordinær UL 12. juni. Termin 6. november, tror jeg det var....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ganske likt på vei nonha. Jeg er 16+ 4 har hatt en ultralyd i uke 12, det var spenende. Jeg skal på ultra lyd 2. juni.

Hvor i landet hører du til nonha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er er på besøk hos moren min i los angelos nå, reiser til london for å bli der et par dager 30. april, så skal jeg på ultralyd hjemme den 2.juni.

skal du på ferie i london, eller med jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er 16+2 i dag. Skal på Ul 15 juni. Litt sent synes jeg. Har vært på Volvat og smugtittet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Til Aleksandra; Skal til London på ferie, 4 dager sammen med ei vennine - gleder meg skikkelig!! :-)

 

Artig at vi er så mange:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...