Gå til innhold

kan far kjenne???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

når er det mulig at den vordende far kan begynne å kjenne den lille inni magen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente det første utenpå-sparket selv i uke 16, mens pappaen fikk ikk anledning før i uke 18. Har fått høre at dette er svært tidlig, og at mange fedre ikke kjenner før uke mange-og-tjuende. De må jo også være i nærheten da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kunne kjenne det i uke 15 ca ! Veldig tidlig her pga at morkaken ligger på bakveggen ! nå ser man det hhehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne kjenne sparkene utenpå i uke 19, men sambo fikk ikke kjenne det før i uke 21.. Og da kunne vi også se sparkene godt utenpå magen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kjente liv første gang i uke 21, så var det opphold i et par uker, men i forgårs kjente han tre spark på rappen igjen, i uke 23.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg 19+3,og i går kunne kjærestn min kjenne den lille og imorgest så vi sparkene utenpå magen=) Thihi...å utrolig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare et lite bi spørsmål.. dere som kjendte det tidli.. er dere veldig tynne? Jeg har nå litt tilegg der fremme og er i uke 20 men tror ikke det er kjangs å kjenne enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har foranliggende morkake, men mannen kjente første spark utpå forrige uke :D (er 20+2 nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente det jo ganske tidlig, men har lagt på meg endel også.. Er 173cm, og var str 36 før jeg ble gravid, nå er jeg mer str 40/42 i bukser med lavt liv. Har fått en ganske usjarmerende bilring;) i tillegg til den gravide biten foran, så tror nok jeg har noe underhudsfett som demper sparkene. Hjalp det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer vel ann på.. jeg er i uke 20 nå å pappan kjenner lille jenta tydelig når hun sparker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 24 nå...og samboeren min kjente hennes første spark for nøyaktig to uker siden...

I går fikk han nesten bank av henne :) Hun pleier vanligvis å bli veldig stille og sjenert når han nærmer seg magen, men i går ble hun sprø istedet :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er heller ikke spesielt tynn..helt normal,vil jeg si.. Har litt med hvordan morkaka ligger også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappan kjente det ihvertfall i uke 22! Han er litt usikker på den første gangen en uke tidligere... Nå er vi 23 uker, og han har fått skikkelig "juling" av baby i magen... ;) Lurte på om h*n hadde fått seg sånt hamsterhjul der inne...hehe...

Er for øvrig veldig hyper om dagen, sparker masse! Mye mer våken enn 10%, ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappaen kjente første gang i uke 18...d var en stoor opplevelse for oss begge:) for meg å kunne dele den lille og for han å kjenne at d er noe inni der:) d er så koslig.

nå er jeg i uke 21 og ser d veldig godt når h*n sparker og beveger seg..

morkaka ligger bak så jeg kjente d tidlig selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...